úterý 5. února 2013

U božího mlýna


 ...setkán s mou zvláštní sestrou Janou. No nejspíš by mě nejraději za to oslovení praštila, protože to zní jakoby byla trošku...no zvláštní. Ale moje sestra je normální, v pohodě a fajn ženská. Ten přívlastek "zvláštní" jsem ji přidělila, protože vlastně není moje vlastní sestra. Jak by také mohla být, žádnou nemám.
 Seznámila nás před lety mamuška, tedy maminka Jany. No a my se nějak tak celou dobu  k sobě chováme... sestersky.  Když mívám pocit, že jsem zacouvala do slepé uličky, volám o radu. A Jana  s lehkostí radí se slovy..."hele, a zkusila si tohle?"  no fakt nezkusila, to by mě prostě nenapadlo.  Nenapadla by mě spousta věcí a tak jsem a  nejen proto,  moc ráda,  že ji mám :o)
Setkání v Salmovské, kam zvykneme s přáteli navštěvovat Salmovskou listerární kavárnu. No a změna je život, již nedávno jsme si všimli příjemné kavárny-čajovny U božího mlýna zde
Jako většina kaváren má i tahle dvě části. Zatím co v té první se kouří a hraje tam reprodukovaná hudba, tak v té druhé se nekouří a hudba nehraje. Je tam ticho tichoucí, když nepočítám bublání vody v akvárku.  Takže pokud hledáte klidné posezení v centru Prahy, neváhejte.
Jedinou nevýhodou může být fakt, že se zde nevaří. Jídlo bylo možné dřív objednat a bylo doneseno z nedaleké pizzerie. Nyní pizzerie změnila majitele...národnostně..z Italů na Rusy chjo....no tak zatím jídlo není. Ale prý je to otázka dnů, v blízkosti jsou totiž i jiné restaurace. Jídlo je  v jednání.
U čaje i kávy  jsme s Janou probrali život. Vlastně žel... i smrt. A pak vaření, "výchovu" dospělých dětí a krásně s nadhledem poradili jedna druhé :o)))

A ještě jeden důvod k našemu setkání v místní kavárně byl fakt, že  Tereza Kristiánová ...kamarádka Jany....má zde výstavu fotografií. S lehoučkým názvem Příroda v mých detailech.

8 komentářů:

  1. Aranel, díky za tip, občas nevíme kam v centru na kafe...tak už víme :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani není za co, honem rychle než kavárnu objeví turisté z ciziny :o)))

      Vymazat
  2. U božího mlýna je to boží...a vám jsem Aranel nechala odpověd u Lucie pod Vaším příspěvkem,který jste chtěla přiřadit k tomu mému.Koukám,že my ženský to fakt nemáme jednoduchý!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marci, nedávno se mě ptal můj dospělý syn, jestli nelituji některých životních kroků, že kdyby nebyly, tak by se mi mohlo žít taknějak radostněji. Fakt nevymazala. Už díky ním to třeba mám nyní právě ...s určitým ohledem...jednoduchý. Přeji pohodu a třeba někdy spolu U božího mlýna :o)

      Vymazat
  3. Jeje, to je moc krásné! Ta atmosféra!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Silvi, není to žádný luxus ale příjemné a obsluha neméně příjemná :o)

      Vymazat
  4. Taky děkuju za tip. Už si o tomto místě mluvila, tak jsem ráda, že jsem mohla nakouknout i dovnitř :)

    OdpovědětVymazat