pátek 1. února 2013

Jak jsme se neztratily


 kdo? no my dvě. Tedy Míša a já bááába....a obě si říkáme... zlááááto :oD

Návštěvníci divadla v Dlouhé již tuší...ano vypravily  jsme se  na představení s názvem Jak jsem se ztratil aneb malá vánoční povídka.
Časově trošku přes čáru. Ono je totiž nejlepší se díky tomuto veselému představení plného živé hudby a humoru naladit v čase předvánočním. To jsou ale lístky rozebrány doslava IHNED. A tak jsem vzala zavděk těm na první únorový den. A odměnila nimi školačku, která zatím pořád nosí domů vysvědčení se samejma.
.
Jak jsem se ztratil..je příběh o jednom pětiletém klukovi, který se ztratil ve vánoční Praze. Malého kluka hraje dospělý Pavel Tesař a aby bylo jasné, kdo že je zde opravdu dospělý, chodí a hraje na chůdách. Netrvá to dlouho, již po pár minutách nabyde divák pocitu, že Pavel Tesař je opravdu malý Pavlík :o)
Nejlepší bude, když nechám o představení promluvit samotného Pavlíka zde  
Já představení vřele doporučuji všem ...od pěti do devadesátidevíti. Ohromně se budete bavit...i dítě...i to malé dítě ve vás :o)













O předstávce jsme si  s Míšou  prohlížely fotografie představení, které divadlo  nabízí nebo nabízelo. Míša projevila zájem vidět Faidru...tak to si holčičko na takové drááma  ještě počkáš :o)))) ale ihned reagovala na další fotky, když ji padlo do oka jméno jednoho z jejich oblíbených  autorů  ...představení Kdyby prase mělo křídla. Ale sympatická nám byla i Myška z bříška...no aby ne :o)))

Jo a takhle to vypadalo ráno


2 komentáře:

  1. Krásně si to užíváte. Mě vždycky fascinují tvoje fotky z představení. Nedovedu si představit, že vytáhnu foťák a cvakám. To bych tady u nás asi nepřežila a ani bych si netroufla. Takže díky za tvoji odvahu, aspoň kousek vidíme :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, můj foťák je pořádný kus...s kabelkou rozhodně do divadla nechodím :o)))...tohle je foceno z třinácté řady. Je to už asi nějaká moje úchylka...diagnóza, doufám nebude potrestána. A fotím jen když se v divadle tleská nebo když se všichni smějí :o) Snažím se co nejvíce nerušit. Jediné divadlo, kde focení neprojde je Švanďák.

      Vymazat