pondělí 11. února 2013

Studio Eliška...


...dnes zamilovaně oděné. Svatý Valentýn by žasnul :o)...to já popravdě jsem nadšená hned u vchodu...
...dýchla na mě hned moc příjemná atmosféra. Stres je rázem pryč. Přesně tak si představuji relax, šikovné ruce kosmetičky a tak vlídně prostředí k tomu. Může to znít jako reklama ale proč nedat světu vědět, že u nás v HočoPočo máme krásné  novotou vonící studio Eliška....
...okolí se ještě dotahuje ale já už se těším na tu záplavu kytek a třeba i venkovní sezení...co by  určitě ocenili návštěvníce zdejšího kadeřnictví ...ano, mám na mysli  ty s barvou na hlavě :o))...


...ale uvnitř řekněte, že  je to učiněný balzám na nervy?


Dnes mě zaujalo ...zřejmě jsem si posledně nevšimla, nebo ještě nebylo? ...sezení pro manikúru...
...sedíte na dřevěné lavičce obložené polštářky..výběr laků je myslím vyhovující i pro nejnáročnější nechtařky :oD  Škoda, že tyhle služby nevyužívám, necítím potřebu ale znáte to, nikdy neříkej nikdy !


A ještě musím upozornit na příjemný personál...úsměvy nešetří. Tak to bývá, když  svou práci má člověk rád ..ehmm mají rády :o)
 

S čistým obličejem a dobře naladěná odcházím a  těším se zase za měsíc :o)

5 komentářů:

  1. Dobrý večer,tak už to vypadá ,že Vám platí reklamu celá moje rodina.Se zahrádkou máte pravdu,jen až bude hezky ,beru rýč a jdu na to.Ani se Vám nebude chtít ze záplavy kytiček na lůžko!A na Velikonoce Vám nebude stačit film.Jinak musím poděkovat,díky Vám jsem objevila ,že existuje něco jako blog.Tak to občas proběhnu ale čas chybí.Mějte se hezky a boží milosti jsem pekla naposled ,když byli děti malé.Eliška

    OdpovědětVymazat
  2. :o))) a budete se Eliško divit ale donedávna jsem netušila souvislosti...a mělo mě napadnout, váš cit pro krásno je znát i v jiném objektě :o)

    Já také děkuji za koment a těším se za měsíc ..a další a další :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, jo tohle je přesně ono balzám pro tělo i duši !
    Ten blogující svět je pěkně veliký a přitom tak malý ;-)
    Zítra máme pravidelné setkání s blogérkami u nás, srdíčka určitě nebudou chybět, těším se moc!
    To mi připomíná, že až roztaje sníh, měla bych se vypravit i do Prahy, nejlépe do Hočo Počo či na Čerňák :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No super, já se těším jako malá :o) ..a zdravím blogerskou sekci u vás .o)

      Vymazat
  4. Se máte:) Bych taky potřebovala tyhle měsíční návštěvy, nějak to ale nezvládám.)

    OdpovědětVymazat