sobota 11. října 2014

Volby


 
 muribundus mě vyřídil z běžného života.
Všem co  jsem slíbila nesplnila a dlužím...volání, mailování, skočení tuatam, poslání fotek, háčkování...prostě mi prosím promiňte, nedávám to.
Jediné co jsem ale přece jen dala jsou volby. Listování v obřích volebních listech bylo trošku náročné zejména na místo....prováděli jsme doma odděleně...můj muž v pracovně na svém obřím psacím stole... já v obývacím pokoji...všude kolem sebe :o).
Volit chodím ráda, naopak nemám ráda, když rozhoduje někdo za mě koho nemusím. Fandím lidem,  kteří jsou pracovití a něco dokázali.  Tak uvidíme.
Budova staré školy (jsou u nás i ty nové krásné) se mi strašně líbí...a líbí se mi i nedaleká polozřícenina domu jehož historii neznám ale podněcuje mé myšlení a fantazii ...co se tam dělo, kdo tam pobýval...atd. mě prostě tyhle vybydleniny s duší oslovují.


 
Mám ráda místo, kde žiju.... líbí se mi, že ještě pořád důležité zprávy jsou zdejším občanům hlášeny z místního rozhlasu...že třeba  muži zákona jezdí na koních...a všechny výhody velkoměsta jsou nadosah.

Žádné komentáře:

Okomentovat