středa 29. října 2014

Něco pro sebe



odkud začít.
Tak za prvé jsem dost času trávila v čekárnách. A právě tam po chvilkách i chvílích vznikala tahle  šála.

 
Přízi je od Vlniky a jmenuje se CONNY. A nikomu tak nezkušenému jako jsem já ji nedoporučuji ...hodně se mi ten starorůžový odstín líbil ale příze má takové nerovnosti, které mému oku sice lahodí ale háčkovaný úplet je z ní takový hrbolaký, že jsem někdy ani nevěděla kam píchnout. 
Nicméně  byla to výzva ....osobní.... já se jí zhostila s touhou pokořit záludnosti...a snad trošku se ctí se povedlo :o)
 přikládám vzorek Paví oka
 Podzimní look je připraven...velká radost, že se povedlo pořídit punčocháče ve stejném odstínu jako je sukně...mě prostě stačí k radosti málo :o)

 
a nové boty...miluju tento pánský styl

 A ještě něco ...je to přibližně rok co jsem vzala háček do ruky. Musím konstatovat, že mým tvořením překvapuji někdy sama sebe :o)
Těší mě,  že něco po mě zůstává. A  že se někomu dokonce moje tvorba  líbí.
 Všechny moje háčkovánky můžete prohlížet pod štítkem  "háček", který jsem po pravdě měla nazvat  "je v tom háček"...protože já sama neznám důvod či původ motivace k této činnosti :o)

Třeba někdo to  ví a třeba ne...je to nakonec nejspíš  jedno.
Člověk má v sobě netušené rozměry a netřeba se bát objevovat je ....i když je to JEN háčkování  :o)
A ještě přikládám jednu  kytičku, kterou koupil můj muž v sobotu nerozvinutou...a do dnešního rána se jeden květ krásně rozvinul...miluju bílé květy  :o)

                                                                Krásné dny všem :o)


16 komentářů:

  1. Krásná je ta šálka, opravdu každý další Tvůj výtvor háčkem je lepší a lepší. Bude z Tebe v podzimních dnech fešanda- sladěná. Pohlazení Holynkám a pozdrav. Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. Aranelko, jak tak sleduju tve fotky, tak mi cuka ruka. Fakt! Sala moc povedena, chci ji taky. Problemy s hackem me potesili, mam taky sve - nekdy. A pak o to vetsi radost, kdyz se podari... A Vagabondy muzu taky, moc. Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  3. kde začať....háčkovanie vynikajúce(ja už dávno viem zhodnotiť, čo z ktorej priadze bude ako vyzerať a ako sa bude háčkovať), topánky fajn a tiež milujem biele kvety.....a najviac super ten chlap, čo iba tak kupuje kvety...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano ano ten chlap čo kupuje kvety len tak mimochodom je super :-)

      Vymazat
  4. Lýdie,
    i já patřím k obdivovatelům tvých háčkovanek a dnes už i k ke kupujícím :-)
    Jsem celkem tvůrčí, ale s háčkem se stále nemohu nějak skamarádit :-o
    Já bych moc chtěla, pár malých věcí už jsme dala, ale stále to není nějak ono a tak místo radosti nastupuje zklamání, takže mě ještě ta meta zbývá pokořit!
    Botky jsou krásné a sladěné odstíny potěší :-)
    Květy také miluji v jakémkoliv množství a bílá je Nej !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko děkuji. Na tak pěkného modela se háčkuje jedna radost. A třeba se taky rozhačkuješ.. myslím že ty jsi vyráběla oblečky na jablíčko :-)

      Vymazat
    2. Ty máš teda paměť!
      A ještě pár motýlko, mini zajíčků, dýniček, ptáčků,čtverečků,... takové samé drobnosti to by mi celkem šlo.
      Ale třeba čepici pro dceru tu mám rozkáčkovanou a několikrát páranou už dva roky a už jí stejně bude malá ;-)
      Mimochodem na dotaz která se jí na tvém blogu líbí čepule, tak řekla, že háčkovaný polštář :-o

      Vymazat
    3. Mám paměť jako slonové :o))) Dcera je hustá jako naše Míša :o)))

      Vymazat
  5. Aranel, ja háčkujem tak asi dva roky, ale na také veci aké vychádzajú z pod Tvojich rúk by som si netrúfla. Klobúk dolu pred Tvojou šikovnosťou. Andrea

    OdpovědětVymazat
  6. Je to krása! A jsi už profík, žádný začátečník:-)
    Když vidím co jsi uháčkovala, říkám si, že bych to taky měla zkusit...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni jsem ti v sociálních sítích na blízku... kdybys potřebovala pomoct :-)

      Vymazat
  7. Teda Aranel, to je prostě nádhera.
    Z té první fotky na mě dýchla secese.
    A společně se sladěnými doplňky to nemá chybu.
    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat