pátek 31. října 2014

Strašidelný den

 
 je, když zaznamenáte ztrátu...když jste bezradní...když vás někdo rozhodí....když se srazíte s blbcem a nebo hned několika...nebo když zapomenete, že jste měli být někde jinde než jste, protože si myslíte že jste neměli být vůbec nikde. To se po probděných nocích stane.
 Každá ze zmíněného může člověku přivodit strašidelný den...nemusí být Halloween.

A ten mi vadí nejméně. Patřičná je i výzdoba,  protože dýním  to v žádném jiném ročním období nesluší tak,  jako zrovna v těchto dnech. Sluší to i přízrakům vystupujícím z ranní mlhy a na místě je i strach a touha po dobrodružství. Nezapomínejme, že zrovna děti se  bojí velice rády. Rády sledují plápolání plamene svíčky a rády poslouchají vyprávění napínavého příběhu.
 Nebojme se jim to dopřát.

Ale nakonec měl ten dnešní den něco do sebe.  S velkým zpožděním ale přece jen jsem si užila kosmetiky. A pak mě můj muž pozval na svíčkovou do Sezóny. Je vynikající....začíná se prý vařit tak, že se restují celé citróny...ta svěží vůně v ní je !

Ze ztrátou jsem se vyrovnala tím, že jsem bez mrknutí oka k večeru nakoupila tašku knih ještě jednou.
Pozitivně věřím, že někomu nález té mé ztracené tašky udělal radost. A že si počte. Budu to brát jako svůj sice nedobrovolný,  nicméně charitativní počin.

 
Peněz ubylo ale ne tolik abych nepodpořila tam kde je opravdu potřeba
 
 

 těšíme se na letošní již třetí ročník
Krásný večer a nebojte se ...být štědrý :o)

1 komentář:

  1. Aranel,
    tak my se právě vrátily z našeho kostela z varhanního koncertu :-)
    Na opravu varhan se pořádala sbírka, tak jsme také přispěli na dobrou věc.
    Krásnou neděli!

    OdpovědětVymazat