sobota 5. července 2014

Pozdní odpoledne

v Drahau :o) Na konečné mě vyzvedli obě děti. Tedy dospěláci :o) a co budu říkat, to udělá mámě velkou radost...že jsou, že si povídají, že pro mě přijeli spolu a tak vůbec. To asi máma malých capartů ještě nedocení :o)


Tak a v Drahau a dvoře to žilo. Elenka jedla zmrzlinku a jezdila na tříkolce a výsledek je přímo výtvarný :o)
 
Její kamarádka Jůlinka ochutnávala meloun

Teta se strejdou zručně přebalili Elenku :o)
 


Na zahradě jsme si pohráli i my dospěláci



Pak přišel i sousedovic Toník a to bylo radosti. Mám ale smůlu protože Toník se fotit nechce a pokaždé když mě vidí tak pláče a já se schovávám a pak ho to přejde a pak už dobrý směje se a dokonce laškuje se mnou. Máme prostě takový rituál :o)
Bylo to moc pěkné pozdní odpoledne. Grilovalo se a hrálo s dětičkama. Nyní už jsou rodinky na dovolené,  tak jim přejeme ať si odpočinou a naberou síly do dalších pracovních dní

 
 




Žádné komentáře:

Okomentovat