úterý 8. července 2014

Nejsem v kondici

 kolega je marod...zrušila jsem pár dní dovolené a přibrala směny za něj.  Tak to mám. Únava se dostavuje a bude hůř.

Tyhle cvičící sochy jsou umístěné před Blue orange, kde pracuje Toník. Tak aspoň vlasy máme v kondici...já i můj muž.

Kafíčko, bez něj by to nešlo...a puntíkatý navrch :o)
 
 
Božský tvarohový koláč...předčil mé očekávání. I šikovných děvčat v salónu :o) Recept na stránkách Kitchenette zde , je opravdu božský !

 Pak jsme s Toníkem šli  na pozdní oběd do Mondi.  Nic netušíc jsem ho přemluvila  ať si po jídle objedná kokosový ořech. Je výborný jenže... Tony to před časem přehnal s kokosovým Malibu :o)) a tak ho máme doma v lednici...možná ho lépe nafotím a taky sním :o)

4 komentáře:

  1. juj, sochy poznám.....blízko býva syn....za zámkom a rybníkom.....
    no a že si pribrala....kým iba smeny....je to OK...

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky... ty sochy jsem ještě neviděla...

    OdpovědětVymazat