čtvrtek 12. května 2016

Háro

 
 z Rohára. A příště bude střih razantnější. Moje kadeřnice je totiž kreativní živel.  Už se těším :o)
Jo a dostala jsem dnes dárkem domácí zavařeninu ...meruňkovou.

Sešli jsme se v našem nákupním centru abych zařídila to co jsem nechala na poslední chvíli. Ach ta prokrastinace :o)))...zařídit cestovní pojištění se zdála být brnkačka ale to by nesměl spadnout  celý systém :o))) tak jsem chvíli čekala, chvíli bloumala a pak jsem šla k sousedům a tam to klaplo na první dobrou.
Následoval běh po obchodech, kde by na mě vykoukla rozměrově  vhodná a pokud možno vkusná taška na pár svršků a tak. Nic moc tedy a tak jsme se rozjeli do Štěrbohol. Nevěřícně jsem hleděla a raději se ujistila u paní prodavačky. Skutečně to nebylo 3000 ale 300. Tak hurá cestovní tašku mám.
A protože jsem ušetřila a vůbec byla celá hodná, tak jsem si pořídila novou kabelku :o)))
Je kožená...snad...a taknějak jiná, než po jaké jsem toužila...a taky má jinou barvu ALE je tak dokonale uspořádaná, že jsem zase tak moc neváhala.

A kdo myslel, že dnes se nebude plést tak se spletl :o)...jen kousíček hned poránu....otvory pro rukávy odděleny...a samozřejmě upletené krácené řady, to aby byly záda delší...rozumíme si :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat