čtvrtek 24. března 2016

Zelený

 
 čtvrtek začal zahraničením.
Vlastně v noci. To si Nelynka zavzpomínala na své štěněčí časy. Ona prostě moc ráda zahradničí.
V pelíšku byla zemina i rozkadeřený kadeřávek. Že bych to mohla vyfotit ...pro pobavení čtenáře mě napadlo až když jsem vše uklidila. Tak příště.

 Bylinky prostě máme. Máme je rádi. To pravé jaro začíná , když si na chleba nasekáme šnytlík,
Máme i stévii...všechny rady ohledně pěstování a taky používání v kuchyni sem prosím :o)

 A jedno velké uffff...zelená zdraví
 A také moc příjemné setkání. Poprvé. V mé oblíbené kavce
Jsem moc ráda, že jsem poznala osobně člověka, který má stejného koně jako já. A samozřejmě je zkušenější s širokým rozhledem.  A tím pádem se mám od koho učit. A  to mě baví a těší a tak vůbec....nabitá energií jsem a už se těším na další setkání....setkávání.
A možná i cestu.

Aby zelený den byl dokonalý nesměla chybět čokína, kterou máme moc rádi.


Večer jsme měli spolu odletět.
Let se málem zrušil, protože jeden člen posádky stoná. Ale prý ne tolik aby se nechal odradit.
To já zůstala doma. Chtěla jsem v klidu dožít dnešní den a teď je mi to trošku líto.
Snad příště ...budu mít certifikát i já.



Žádné komentáře:

Okomentovat