pondělí 7. března 2016

Tak hlavně lež v klidu

radí všichni.
Tak ležím.

A protože manžel  v neděli  skoupil půlku lékárny, beru i léky...můžu se "lekat" do aleluja.
Tajně doufám, že se  ta nemoc skutečně lekne  a budu mít  klid.
Ale polykám je.
Polykala jsem  i siroupek. Jenže, přesto že lahodí mému krku i chuťovým buňkám,  jsem ho  dnes vyřadila z repertoáru.
Nelahodí mým střevům.
Zjistila jsem to dnes dopoledne. Kdy jsem si  odkašlala. Ups.

Aby nebylo všeho málo, tak jsem bezmyšlenkovitě hrábla do misky s ořechy.
Moje alergie vykvetla téměř okamžitě.
Svědivé pupínky mám v obou loketních jamkách, na prsou a břiše.
Když se dle předpisu potím, je to "prima"

Bolí mě všechno. I vlasy.
I uši...je možné, že by dospělák měl zánět středního ucha ?
Oči pálí.
Nejsem schopna číst.
Ani plést.
Sleduju ale pořady v TV.
Znám předpověď počasí v celé europě týden dopředu...zpaměti.
Reklamy taky ....mohla bych psát nějaký bizarní test ...ti vaši jsou faaaajn ALE....a jak jako volááníí, ono je těch volání víííc ?....jen s tou vaginální mykózou mi to hlava nebere.
Ostatní raději ani nebudu komentovat. Představa, že marodí nějaké dítě a má puštěnou bednu celý den ...no nic. Předpokládám, že rodiče  jsou svéprávní a vědí,  že čeho je moc toho je příliš.

Aby toho nebylo dost jsem rozprskala nemoc po bytě.
Byla jen otázka času,  kdy se rozestoná i můj muž.
Bingo.
Když je třeba venčit Holynky, smutně na sebe hledíme.

Mimochodem Holynka, hned jak zjistila, že jsem marod !!?? ...ulehla mi k nohám.
V noci  lehá do postele  mezi nohy. Moje.
Není to pohodlné ale příjemné. Hřeje mrška.

Aby toho nebylo dost, rozestonal se i můj mobil.
Jaksi definitivně, pokud není napíchnutý nabíječce...nebo power bance.
Pokusem o restart jsem přišla o všechny kontakty.
Čili pokud čtenář trpí nezadržitelným pocitem, že bych měla vlastnit jeho telefonní číslo ať se neostýchá...můj mail je lydia11@seznam.cz

Aby toho nebylo dost, jak nejezdím do práce nevím jak se vyvíjí rodinné vztahy v rodině La. Chjo

Večer Den opřičníka.
Super a síla i na TV obrazovce !
Spravila jsem si oko.

12 komentářů:

  1. Aranel,aby jsi věděla, že v tom nejsi sama!Já se dnes vrátila skoro po týdnů z nemocnice-operace mě po třech letech odkladani neminula.Je to síla!Mělo by být každý den lip ale litam v tom v teplotách jak na houpačce:-0Nemůžu prakticky nic,jsem jen dekorací obývaku a ložnice.Aby toho nebylo málo,tak o víkendu topil Šíma,chytil rýmu a postupně ji naprskal na mě,s řezem přes břicho je každé zakaslani za trest.Dnes chytil rýmu a teplotu tatínek a zítra to vidím na dceru:-0Se strevy mám opačné problémy,taky zážitek!Barak je vzhuru nohama,ale jsem doma to je hlavní! Snad se z toho vyhrábeme,co možná nejdřív,i když Já prý budu fit až za 6 týdnů a to už snad bude i jaro:-)Protože u nás dneska napadlo nejvíce sněhu za celou zimu,ale to ty jak ctu už víš;-)Tak hurá všichni do perin!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, nevím jestli tě to potěší, když řeknu že jsi na tom "líp" než já ? no každopádně to určitě chtělo...aby nebylo hůř..někdy v budoucnu. A taky raději nyní než v létě. Přeji brzké uzdravení...ono i těch 6 týdnů uteče ! Šimonkovi pohlazení

      Vymazat
  2. Humoridlo ti ale neochorelo, sme tu s mužom tiež ,,rozprskli,,ale smiechom, prepáč:-)
    Najskoršie uzdravenie!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenka to je taká posledná kŕč :o))) ...ups ? :o))) a ďakujeme

      Vymazat
    2. Veď to...ups :D!!!
      S týmto onomatopoje (?), by som mala písať skoro každý príspevok, minimálne tie s behaním, či bežkaním, a o tých ,,zákulisných,,( pozakríčkových ) taktikách !:-)!

      Vymazat
  3. Holky, ať je Vám oběma líp! Telefon pošlu... :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Aranelko, i v Irsku řádí mrcha jedna chřipkatá a skočil bacil i na mne. Přesně jak píšeš...i vlasy mne bolí-což nechápu. Plná pusa oparů a k léku na ředění krve bohužel mi nedali nic, co by pomohlo. Takže jen čaje a teplo... Denně měním polštáře, jelikož v noci strhnutý opar bohužel s naředěnou krví nějak moc krvácí. Takže mám také veselo, ale pejsci hřejí spolehlivě. Nehnou se ode mne na krok, až se bojím, aby nechytli ten bacil taky! I Ilonky je mi srdečně líto a přeji nám ženám, aby bylo líp! Co nejdříve a pohlazení nám všem marodům a hafánkům!Marcela

    OdpovědětVymazat
  5. Aranel tak my chytli bacily taky. V půlce února přitáhl prcek něco ze školky. Horečky, kašel a rýma. Tak maminka byla s chlapečkem 1 den doma, druhý den byla tchýně a pak další 2 týdny maminka. Chytla to také. Tak blbě mi už dlouho nebylo. Nakonec jsem dostala antibiotika. No a aby toho nebylo málo tak 3 den přišla i ta naše princeznička a měla to také. Takže jsem skoro 14 dní stonali.
    Dětská doktorka mi říkala, že je to nějaká viroza - mají to skoro všechny děti. Kašel, rýma a teploty. No prostě hrůza. Minulý týden to měla jedna neteř a tento týden stoná druhá neteř. I synovec je už 2 týden doma. Má to samé. Je to prostě ošklivý bacil. Už aby bylo jaro a vyhnalo ošklivé bacily.
    Krásný den
    PS: s dětmi jsem koukala na Déčko - nevím co je horší jestli reklami nebo některé přiblblé dětské pořady.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pání...u vás marodí celá rodina. Já tajně doufám, že jsem to nerozprskala dál...jen na svého muže. To bych si já při své nátuře vyčítala nejvíc. I vám krásný den :o)

      Vymazat
  6. Lip,tak to se mám!I když teda nepamatuji, že by mi bylo takhle dlouhodoběji:-0Neumim stonat, jsem velmi aktivní člověk,ted jen pretoceni na bok me stoji maximalni usili,psychika dostává na frak,ale zase je to" jen " pár týdnů a bude zase dobře:-)Hlavně vydržet!Ať i u Vás je zase zdravé a veselo!

    OdpovědětVymazat