pátek 11. března 2016

Jo tak dnes do práce

ještě to dnes nebylo nutný. A hlavně, to nebylo dobrý.
Ale nakonec jsem tam jela. A pracovala. Když už jsem tam byla :o)

Mělo to své výhody...jako vše co se nám v životě nelíbí...o tom já bych mohla psát romány.
Takže nemusím poslouchat bumbum vrrrrvrrr páč u nás v domě se pořád někdo zdokonaluje své bydlení. Nejvíc se tak koná, když jsem po nočních a  nebo teď když jsme byli oba marodní a naše bolavé hlavy by za chvilku ticha vraždili.
A možná nám jenom vadí to, že se tak nekoná u nás doma...taky bychom věděli co a kam přivrtat.....no nic.

Druhá fajn věc byla kudrnatá hlava na předním sedadle. Hned  za řidičem.
 Vystrčila bradu z teplého chomoutu abych viděla její bílé zuby a taky mávla dlaní. Ahoooj !

"jsem marodila" hlásím hned, protože vím že už od této chvíle víc neřeknu...nedostanu se ke slovu.
I když, měla bych se zeptat..."jak jste slavili holky narozeniny?" vypadlo ze mne a nyní já zasouvám bradu do chomoutu...svého.
"...jooo dobrýýý "
ještě se nadechnu a vykřiknu z tepla "stihla jsi všechno nachystat?" howgh
"jooo, jídla bylo fakt dost....prsimtě ona přinesla ještě řízky. A bábovku upekla, to víš paní dokonalá!  ... nesla jsem ti kousek ochutnat ale tys nebyla, no tak ji sned kolega "
"hmmm"
"ale jo tak jako dobrý, vlastně všichni seděli a jedli. Táta zase trapnej. Simtě on ji snad i políbil, tak nějak letmo na tvář ale všimla si  toho i holka ....no trapnej je ten náš dědek"
"hmm"
"ale holka spokojená. Dostala dárky a líbilo se jí jak nás bylo hodně u toho stolu....pak si šly hrát s těma dětma do pokojíku, my kafe ....jo dobrý no "
"tak hezký den ! "
"tobě taky čau!"


Jo a můj mobil je od včerejšího odpoledne v servisu. To jsem tedy zvědavá jestli mi ho opraví. A za kolik

2 komentáře:

  1. Aranel,
    to jsi to marodění vzala tedy hopem ;-)
    Já vím, práce nepočká!
    Já tedy už také jakž takž funguji, tedy jen na 50%, ale i to je úspěch :-)
    Dokonce jsem včera upekla i bábovku a dnes vzala do ruky i jehlice, že dodělám Šímovi tu vestu, tak uvidíme, jak mi to půjde.Tak přeji pěkný pracovní týden!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko děkuji, ten pátek jsem ještě měla ležet, už to vím :o) Na tu vestičku se těším, Šimonek bude fešák :o)

      Vymazat