sobota 26. března 2016

Bílá

 Poutníčci putovali...ze zvědavosti nakoukli na pěšinku a prodloužili si výlet o další 2km :o)

A pak se chystala hlavička. Už moc zvyků nedodržujeme...jak nejsou malé děti, tak člověk nemá motivaci ....ale některé dodržuju i kdybych nemusela...i když jsem v zátahu třech nočních



 nemůžu na to přijít...ale ještě se nevzdávám

 Sušenky Lubomír....bezlepkové, bez cukru....když nepočítáme 300g datlí nasekaných...já jsem jim měla méně ale přidala jsem datlový sirup....300g strouhaného kokosu, půl pixle kokosového mléka, 4 vejce, špetka soli. Uhňácat a vytvarovat lžící sušenky...péct na 150C asi 30min.
Druhá várka dostala ještě nasekanou hořkou 80% čokošku...a ty jsou !

 
 



1 komentář:

  1. Ty si macherka, mňam!
    My sme dnes od priateľov, ktorých sme náhodou po dvadsiatich rokoch stretli včera, dnes dostali baránka, domáce vajíčka, klobásky, paštéku.
    ja som sa so zaťom rozvarila až neskôr: najprv obrovská misa šalátu s vajíčkami, zeleninou atď,pečené zemiaky a batáty, bezlepkový chlieb z pekárničky a slaný maslový špaldový koláč s listovým špenátom, ricottou, mozzarelloou a eidemom...
    A mám dosť!
    :-)
    Čo to tam máš za zaujímavú zeleninovú misu s vajkom, šunkou, príprava na zapekanie?
    Požehnané krásne sviatky! Buďte zdraví a spokojní v kruhu svojej vzácnej rodiny!

    OdpovědětVymazat