neděle 24. března 2013

víkendová darda


 A opravdu jsme původně měli v sobotu navštívit představení Darda zde  Ovšem člověk míní....už v pátek mého muže rozpalovala horečka. Návštěvu lékaře odmítal. No nic, také se cukávám. V sobotu ale už nebylo o čem. I nastala situace, které jsem se co by znovuobjevená řidička co má pro Praze vyježděné tři trasy obávala...dovést sípajícího maroda, který co chvíli ztrácí vědomí na místo určení. Muž místami navigoval ale spíš lapal po dechu, nebo se pod zavřenými víčky nořil do hořečkového stavu .  Z prosecké pohotovosti  ještě do nemocniční lekárny na Bulovku a domů. Odpoledne se zdálo, že léky zabírají a já se můžu na chvíli vzdálit. Dostávám výborný nápad. Sedám do auta a s vidinou silného vývaru pro maroda jedu pro kus masa do Centra Černý Most. Úplně mi vypadlo, že je otevírací víkend plný slev. A tak kroužím na parkovišti bezúspěšně, nakonec ulovím pani s nákupním košem a rovnou za ní...čekám až si naloží nákup do kufru...odveze vozík a konečně začíná couvat. Řidiči za  mnou mají záchvat hodný Italů. Nebudu to natahovat, popadla jsem v Globu kus baleného .... cestou jsem ještě  čokoládovou novinku...s wasabi (nic moc) a honem domů.
P.S. manželovi je už lépe.

A tak jsem o víkendu fungovala dobrovolně jako ošetřovatelka, trošku kuchařka ale přiznám, že jsem domácí relax (bez řasenky v teplákách) uvítala.
No a vhledem k tomu, že tento týden by se měl u nás doma zastavit elektřikář a cosi bude možná i vrtat ve zdi a tahat kabely..prostě bude u nás bordel, nemá to valnou cenu ale nedalo mi aspoň trošku přivolávat jaro...dekorováním.. ..ale  to je příliš silné slovo :o)



 
 A návštěva  představení  Darda se nám snad povede někdy jindy.

17 komentářů:

  1. Tak ať se Pepovi rychle uleví!

    OdpovědětVymazat
  2. otravné virozy! taky jednu vlastním! :-( Uzdravte se ,Karásci!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. my už jsme jak děti ve školce...letos již atb podruhé :o)))

      Vymazat
  3. Naše děti letos ATB jen jednou :D

    Ale přidám trošku do mlýna: Aktuálně Karolínka má čtyřicítky, jako reakci na první živou vakcínu...


    Výzdobu máš ale krásnou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chudinka Karolínka snad už to polevilo.
      Výzdoba letos jen ze starých zásob ale děkuji a zdravím :o)

      Vymazat
  4. Držím palce, ať se vás bacily pustí. Letos jsou ty choroby opravdu úprné. Já mám také druhá atb během měsíce, prskáme celá rodina.
    Velikonoční výzdobu jsi udělala opravdu nádhernou. Mě se do ní pořád nechce, když se podívám z okna. Ale musím...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali, zatím nic moc tak uvidíme. NO, nějak to jaro musíme přivolávat :o)

      Vymazat
  5. Ahoj maminko, moc přejeme dědečkovi co nejrychlejší uzdravení a těšíme se až se sejdeme...jsi statečná řidička :-)Posíláme pusu s Miškou i Elenkou :-*

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. Děkuji Ženo :o) děda se snaží, je to o trošku lepší ale fit není. A já mám strach k vám jet abych to k vám nepřitáhla. TAk dáme ještě pauzu do příštího týdne ...raději.

      Vymazat
  7. Tak to přeji brzké uzdravení !
    Letos se v tom nějak plácáme všichni a to dost / my konkrétně celý únor/ .
    V sobotu jsme celý den mrzla v -3 st. na zámku na Velikončním veselí,že já se vždycky nechám ukecat ;-)
    Zmrzlo i lepidlo, štětce, čaj i vařená barvená vajíčka :-o
    Tak teď se modlím, abych to ustála !
    Chybí nám všem sluníčko a teplejší počasí, snad se už brzy dočkáme !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko děkuji. To tě obdivuji, v té zimě bych to nedala. Počasí se má po svátcích změnit tak snad už bude dobře. Krásné dny :o)

      Vymazat
  8. Aranelko, jsi můj "hrdina" ...... řidička Marki, co jezdí jen své naučené trasy :o):o):o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. csssssss...hrdina, já uřídím i parkuji vzorně ale nemám pamatováka na trasy :o(

      Vymazat
  9. Aranelko, ty virózy se letos lidí drží jako h..... košule. Trvá to dlouho, než z toho člověk vzpamatuje.
    Výzdobu máte krásnou, vždyť jsem už psala, že obdivuju váš vytříbený vkus.

    Čokolády od firmy LINDT má moc rád můj mužskej. Nedávno si koupil lindt-cherry-chili.
    A je moc dobrá.

    Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, přesně...s košulou tak to je :o))) moc ti děkuji, použila jsem jen zbytky z let minulých, nic extra jen trošku jarní jedovaté barvy :oD
      Čokolády...hořké...si dáváme kousek každý den ke kávě...to můj můž kdesi vystudoval, že se to má.

      Vymazat