pondělí 25. března 2013

Maruška...



 ...byla už hodně nemocná a věděli jsme, že její...náš...vyměřený čas nebude dlouho trvat. I přesto nás zpráva o jejím úmrtí zaskočila. 
 Jsem vděčná, že jsem nakonec ...přes počáteční ženské nepokoje....měla možnost pocítit hluboké porozumění na obou stranách.
 Za hodně jsem Marušce vděčná a budu se snažit některé její životní postoje vzít za své a přenést do svého života. Moc bych si to přála.

           Zbývá jen dodat, že naši rodiče  na nás budou dohlížet už  jen z fotografií ale my víme, žíjí pořád v nás.

25 komentářů:

  1. Upřímnou soustrast....
    Aranel vážím si Vás, jak hezky jste o Marušce psala....

    OdpovědětVymazat
  2. Lýdie,
    upřímnou soustrast !
    Také mám podobné vzpomínky navždy v srdci zapsané :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Aranelko,Pepíku přijměte ,prosím mou upřímnou soustrast.

    OdpovědětVymazat
  4. Je mi to moc líto, upřímnou soustrast.

    OdpovědětVymazat
  5. Upřímnou soustrast.
    Kdosi moudrý někde napsal, že aŤ jsme s rodiči během života měli vztah jakýkoli, budou nám po smrti všem stejně chybět. Jsem přesvědčená, že to tak je...

    OdpovědětVymazat
  6. To je mi líto, myslím na Vás...

    OdpovědětVymazat
  7. Upřímnou soustrast........ L.

    OdpovědětVymazat
  8. Upřímnou soustrast Vám oběma,já je nemám oba už dlouho a čím jsem starší,tak nějak víc mi chybí.Spousta jejich rad mi docvakla až v tomhle věku.

    OdpovědětVymazat
  9. Je mi to líto. Upřímnou soustrast.

    OdpovědětVymazat
  10. Upřímnou soustrast.
    Soucítím s Vámi o to víc, že mám poměrně aktuální zkušenost. Je to prostě život...:-(

    OdpovědětVymazat
  11. "Lidského života běh", řekl kdosi, ale kdyby to alespoň tolik nebolelo...myslím na vás, Radka

    OdpovědětVymazat
  12. Aranelko, to je mi moc líto, vždycky bolí, když nás opustí někdo blízký, příjmi mou upřímnou soustrast .... Marki

    OdpovědětVymazat
  13. Všem vám moc děkuji za sebe i svého muže.

    OdpovědětVymazat
  14. Upřímnou soustrast. Krásně poskládaná vzpomínka.

    OdpovědětVymazat
  15. Liduškol promiň, já dlouho nečetla:-( Omluv se za mě Pepovi, že mu kondoluju takto až dnes.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neomlouvej se, to je pochopitelné. VYřídím a zdravím domů :o)

      Vymazat
  16. Taky opožděně ... je mi to moc líto.

    OdpovědětVymazat
  17. Ještě jednou vám moc všem děkujeme :o)

    OdpovědětVymazat
  18. Pozdě, ale i tak....upřímnou soustrast.

    OdpovědětVymazat