sobota 16. března 2013

Nové brýle


 ...původně jsem chtěla pouze nová skla. Oslovením horlivé prodavačky hned u dveří optiky bylo jasné, že budu počebovat nové obruby. No, nutno podotknout, že ne každé rámečky mému obličeji sluší ...žádné hranaté ani masivní...ono je už málo věcí co mě sluší :oD...tak jsem si řekla, že by byly prima lenonky...
tohle krásné foto jsem si půjčila

 Ovšem nemjééli...a červené, to mjéli a kolik...uf...nakonec...cenna přiatelná...sleva na skla 50% ...a to se vyplatí....
 ...a zde jsou...takové trošilinku staromilské...jako babičky mívaly....a vidíííím krásně ....a jsou červené...a "Č"ervenou já mám ráda :o)

10 komentářů:

  1. Vidím, že brýle budou i velmi pěkným módním doplňkem :-)
    Také červenou můžu!
    Brýle mám sice tuctově hnědé, ale za to proti slunci zabarvovací skla , příště půjdu také do barviček :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, mám ještě vyhlídnuté černé...ouplně ulítlé...a cena 490kč...ty musím mít :oD

      Vymazat
  2. A vypadají skvěle!!!! FOTO! FOTO! FOTO! FOTO! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ..a nééé, štará šena a ještě v brýlích :o)))

      Vymazat
    2. Ne, čupr žena a ještě v luxus brýlích. Chceme vidět čtecí image, prosím :)

      Vymazat
    3. klid prosím...rozejděte se :o))))

      Vymazat
    4. Stará? Kdepak paní! Když tu vidím a čtu o těch všech vašich aktivitách, o tom co vše podnikáte..... tak stará jsem momentálně já...... prolezlá nemocemi, shnilá a tuze líná..... Není to o věku, je to o pocitu, víme že?

      PS: uplně tě vidím, na gauči, lampa svítí, v rožku knihovna, na stole šálek s čajem a ty nohy pod sebou složené s knihou v ruce a úžasné brýle na nosiku :))) Je to tak ne?

      Vymazat
    5. No...dejme tomu, že má jakýsi jarní útlum...snad se stanu co nevidět aktivnější, počebovala bych. A vy paní, kam na to chodíte? vy akční mladá, krásná ..vše zvládající ..a ty krásné holky co máte doma :o)
      PS. ....nohy natažené :oD

      Vymazat
  3. moc krásné brýle. Já nosím brýle už od 3.třídy a to je hafo let. Jsem též štará šena ?:-D
    Červená je moje oblíbená barva, to víte znamení Skopec. A brýle mám též červené .

    Míša

    OdpovědětVymazat