úterý 12. března 2013

Husopaska

 žinylková ...pamatuje ještě někdo? Tahle visela na zdi za babiččinou postelí. No, nejraději bych ji na panelákovou zeď mrskla i já ale kdybyste viděli výraz mého muže :o))) ...tak prý co to jeeeee ???? ..ne, nebudu to hrotit ale "zatím" jsem ji ledabyle hodila na náš TV koš. Připomíná mi mé dětství a tak trošku jaro :o)

8 komentářů:

  1. Já pamatuji: mám po babičce podobnou. Také ve skříni:-(

    OdpovědětVymazat
  2. Výraz tvého muže si dovedu představit :) a ještě se mi moc líbí bílá knihovna, je parádní a to je taky Ikea?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, skoro by se zdálo, že přes ten výraz vlak nejede :o)))
      Knihovna je Ikea...Besta...Nebýt Ikea, tak nebydlíme :oD

      Vymazat
  3. Jé ten by se mi také líbil pověšený, ale na koši mu to také sluší :-)
    To já mám krásný vyšívaný obraz Karlštějnu od tatínka ve skříni ze stejného důvodu ;-)
    A Ikee bychom mohli dělat reklamu v jejich časopise, protože náš domeček je vybaven ala Ikea celý .
    Za a/ dostupnost finanční b/ vkus a variabilnost c/ můj muž Ikeu miluje

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko je to tak. Já už jsem si říkala, že udělám změnu ale nakonec jsme se zase obloukem vrátili do Ikea :o)

      Vymazat