čtvrtek 14. března 2013

Když mám volno....

na oční klinice v HP mají krásné velké akvárium...zrovna probíhala očista...pán měl strašně tenkou ruku :o)

...mám pocit, že bych měla stihnout pořádně uklidit. A když je uklizeno, tak si toho voňavého bytečku patřičně užít. 
Z omylu mě vyvedl můj muž a slovně dokopa na oční kliniku. V poslední době nás podezřele pálí oči a já tušila, že budu počebovat nové brýle.  Pálení očí dle slov odborníka je prý z toho, že když se díváme do počítače, zapomínáme mrkat..."velké bulve"  :oD  Takže oči změřeny, 1,5 na každé očko plus jedno šilhavé dostalo cilindr. ...Pepa ready
Jo a šli jsme pěšky, k tomu jsem zase naoplátku slovně dokopala já mého muže. A když jsme se vraceli, zaujala mě ve výloze neviditelná židle. A tak jsme se vyptávali a povídali ale výši ceny jsme se nedověděli, bude mi zaslána na mail.
Odpoledne ještě sjedeme na nákup. Manžel nutně potřeboval jeansy


A když už stál u kasy, oči mi padnou na ceduli...akce druhý kus 50 % sleva. Sleva ze slevy ...bratru bundička za 800kč...zbytek večera pak sedím v pyžamu a bundě..i s tou cedulí.

 A ještě jeden nákup...boty z okousané krabice...chtěla jsem na jaro něco veselého. Všechny veselé měly buď podpatek, který se dá použít jako zbraň a nebo placky typu balerínky. Ani jedno není nic pro mne. Nejlépe se cítím na podpatku 3 - 4 cm....a jelikož jšem štará šena, ocením pohodlí a kvalitu...těhle "bačkůrek" ...jo a cena víc než příznivá ani jsem okem nemrkla...a koupím si barevné punčocháče  :o)




14 komentářů:

  1. A chovali se v akvariu hezky, že bych si to s nimi vyřídila! A nákupy super, taky bych počebovala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, moc hezky ...ale dlouho jsme tam neseděli, překvapivě to tam funguje bez objednání natošup. Štěrboholy doporučuju

      Vymazat
    2. Tak to jsem ráda, že jste byli spokojeni, vždycky to tak není :)

      Vymazat
    3. Ivo překvapivě byli. Úpřimně, bez objednávky jsem myslela, že tam vystojíme důlek ale šlo to ráz na ráz. Pepa měl mladou pani doktorku a já mladého pana doktora :o)))

      Vymazat
    4. My tam jsme všichni mladí :)

      Vymazat
  2. nákupy se vám teda povedli..

    Aranelko, moc by mě zajímalo to s těma očima.

    Co jsem v práci, mám je zarudlé, uslzené.. budu ráda, pokud máš nějakou praktickou radu :)
    děkuju

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Lucko, po nákupech se mi nálada zvedla :o). Do očí kapeme OPTIVE plus. Moc zdravím domů

      Vymazat
  3. také jsem " štará šena " a boty musí být především pohodlné a až potom hezké.
    Navíc se mi nějak rozplácla noha a z čísla 42 se stala 43 a někdy i 44.
    Naštěstí máme u nás v Plzni obchod s obuví Goliáš, kde mají i boty pro obryně a hezké :-D

    Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, tak to má zase i výhodu...máš skvělou stabilitu :o)

      Vymazat
  4. Ty botky jsou krásný zajímala by mně cena a ke je mají :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty botky jsou krásné a mají nádherný podpatek. ultramoderní :))))

    OdpovědětVymazat