úterý 6. ledna 2015

Pletky s Nory

 
Asi bych nejdřív  měla psát o novoročních předsevzetích. Jaké jsem si vždy na začátku roku dávala. A které jsem proměnila ve skutečnost a které zůstali celá léta pouze ve formě  slibu či přáni.
Vzhledem k faktu, že kouřit jsem přestala v květnu, úspěšně hubnout v září (žel vydrželo jen dva roky) a tak dál bych mohla vyjmenovávat další předsevzetí či chcete-li závazky, tak to novoroční nemá moc šanci na přežití.
A přesto jsem dnes začala měnit svůj jeden novoroční sen...touhu ve skutečnost.....a tou je naučit se plést norské vzory.
 
 
No já vím, že to není nic intelektuálního, nic co by bralo dech ale ...je to MOJE přání.
A tak jsem začala....z leva evropský styl pletení a zprava anglický způsob pletení  ...dva v jednom.
To vše na kruhových jehlicích velikosti 3 a půl.
Příze z klubíček  by se neměli motat...logicky ...jedno je vlevo a druhé vpravo...jenže, tím přetahováním kruhové jehlice způsobem magic loop...to není tak snadné....prostě se pletu a zaplétám víc než je zdrávo.
. Nevzdávám se ale  snadno, zatím setrvávám ve svém odhodlání :o) 

Přemýšlím o tom, že kdybych měla tímto způsobem pomáhat letošnímu Ježíškovi s dárky, tak bych měla začít už nyní :o)) ale nevím jak to provést aby dárek byl překvapením, když to zde vše vyslepičím.
No...třeba bych mohla založit štítek s názvem "co zrovna pletu" kde bych odkrývala jen část pletky, tak aby to důležité zůstalo utajeno.
Takže jsme na startu nového roku. Ten nový dle čínského horoskopu(na ten si ještě počkáme) prý bude klidnější a bude ve znamení dřevěné kozy. 
 Dřevo je symbolem růstu, vytrvalosti, rozvoje, síly a rozvoje. Symbol stromu symbolizuje zakořeněnost, ctění tradic a úctu k hodnotám.
Pro ty, kteří se touží posunout kupředu, bude tento rok ideálním pomyslným můstkem k pohybu vpřed a k vítězství.
 
 

A ještě kuk do kuchyně
na vyžádání pana domácího ...dnes halušky s bryndzou
 

2 komentáře:

  1. Moc zdravim a drzim palce, at pleteni dobre dopadne! Seda s cervenou je moc hezka kombinace.

    OdpovědětVymazat