pondělí 26. ledna 2015

Alladin

čepička, která mi dala zabrat :o)   
 
Po prvních řadách se mi vůbec nezdálo, že by z toho mohla někdy být čepice.
Žádala jsem o radu pár zkušených pletařek ale buď zrovna nebyly na příjmu nebo jednoduše neměly čas.
To se pletařkám stává :o)
 
A tak jsem si po dvou párání řekla, že potřetí párat nebudu a ať už se to jeví jak se jeví ...dopletu to.


A ona nakonec z toho po sešití byla čepice.

Větší než byl můj původní plán (použila jsem silnější jehlice 4 místo 2,5...to abych lépe viděla :o) )
Také je  jinak barevná, než byl původní záměr ...pruhy jsem zařadila abych nemusela tolik počítat  řady :o))...nojo začátečník...nakonec ta červeno-bílo-modrá kombinace barev je mému  oku líbivá.

Líbí se mi i způsob oboustranného ujímání ok...dělá pěkný efekt proužku .
Prostě milá retro čepice, která by měla pěkně sedět na hlavičce .
No a protože Holynka jak vidí čepici tak touží být za modelku, vycvakly jsme něco fotek.
A dám je sem všechny, když už tak pěkně pózovala ...modelína. I přesto, že na psí hlavě zase tak Alladin pěkně nesedí :o)))


 



 

Zkoušela jsem fotit i Nelynku ale ta na to nemá nervy :o)



 
Tak to je výsledek mého nedělního snažení ...Alladinka.

7 komentářů:

  1. Aranelka Ty si neskutočná. Že začiatočníčka. No poviem Ti, ty tu iné kúsky tvoríš. A to množstvo a rýchlosť s akou robíš.Už sa to ani nedá spočítať. Nechceš si otvoriť obchodík? Klobúk dolu pred Tvojou zručnosťou. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejka aaaaach to sa tak krásne počúva :o))) ďakujem a to vieš, som být tak keď niečo začnem tak to nepustím z ruky ani spávať nemožem :o))

      Vymazat
  2. Ta je nadherna...ak mozes, posles mi popis? Taku plietla moja mama mojim detom... A uz aj ja budem mat komu pliest...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani gratulujem !!! návod nájdeš na DROPS, http://www.garnstudio.com/lang/cz/pattern.php?id=5433

      Vymazat
  3. Aladinka čepička je moc krásná. A Holynka je fakt modelka. Sluší jí to moc.
    Valentýnská čepička je taky hezká.
    Opravdu moc pěkné a originální čepičky.
    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat