čtvrtek 8. ledna 2015

Čepice na prach

První pokus o čepici s norskými vzory... domotáno. Nějaká ta chyba...nejedna...třeba puštěné oko..hmhm ...nečekala jsem, že ta první norka bude dokonalá, někdo jo ?

Dokonalý ale ani není návod k pletení. Přesněji způsob vyplétání vzoru..viz předchozí příspěvek.

Proč? protože i když se doporučuje plést vzor maximálně na pět ok...rozjela jsem se při pomyšlení, že bych dala zamilovaná srdíčka...jen tak po paměti....cobyne...jenže tím přetahováním přes více oček se čepice utáhla...nojo málo zkušeností...ale i tak, doporučila bych touhle technikou plést hodně malé vzory...tak na tři oči max...myslím.

Nedostatkem takto pletené čepice bude jistě i její zranitelnost. Stačí volnou nitku přetrhnout...stačí asi i jen zatrhnout a malér je na světě.
Takže:
nevzdávám se ! Ale jdu na to fikaně.
Vylákala jsem dnes  Ali na setkání s klubíčky. Je to moje kámoška...prozatím virtuální. Byla ! A u Kavky jsme se seznámili naživo. Tam já se cítím jako doma...to ty puntíky ? A já pak dostala lekci...pletení. Ali...ASF ...je skvělá, šikovná nejen pletařka ale hlavně fotografka...a jaká ! ..padám závistí.
Důkaz zde
Ali moc děkuji a těším se....zatím  si jdu opakovat.... hladce obratce...aby další čepice nebyla na prach...prachovka.

7 komentářů:

  1. Lydu, nebojím se, že bys toho Nora nepokořila :-D A protože pletu, dovolím si drobnou radu. Tohle vyplétání se tolik neutahuje, když barevnou nitku právě nepoužívanou, přetahuješ ob cca každé druhé oko. A taky existuje pomocník náprstek na vedení více barev. No, pokud bys chtěla vysvětlit osobně, případně to ukázat, jezdíme téměř každé pondělí do HoPoča s rybkama, tak bychom se mohly sejít. Víš, kde mě najdeš, tak se ozvy. Ty to dáš :-D
    Pa Radka

    OdpovědětVymazat
  2. Aranel nechochybuji, že norský vzor zvládnete. Vždyť i ta vaše norská prvotina je hezká.
    Jste na sebe moc přísná.
    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat
  3. Na prach??? Ty jsi blázen, je absolutně nádherná a Ty nejšikovnější! Já se do Nora ještě ani nepustila, jsi už lepší než já!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blázen to já jsem ;-) Marci patram po nejlepším způsobu jak vypletat a až se na to budu cítit tak dam video... jak na Norku :-)

      Vymazat
  4. Aranel, ta je super!
    A chyby teda rozhodně nevidím, jen srdíčka :-)
    Moc děkuji za slova chvály k polštářku, ale kdyby jsi ho viděla z blízka a taky jak dlouho jsem ho motala a šila, mooooooooooooooc dlouho ;-)
    Když vidím, jak pleteš jednu čepku za druhou úplně mám chuť vyštrachat jehlice také motat, jen ty čepky nějak nedávám!
    Tak hladce obrace a jen rovně to by mi možná ještě šlo.
    Potřebovala bych také lekci s klubíčky, ale i za objektivem a do té Kafky bych s tebou také rada zašla !
    Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat