sobota 30. srpna 2014

Pánská jízda

 pár vylovených fotek z manželovo mobilu. Ještě pořád doznívá radost z jejich společné návštěvy letiště. Pořád poslouchám co jim vykládala paní průvodkyně, jak je vezl areálem autobus, jak vyfasovali bezpečnostní vesty, jak pršelo a hlavně ...jak veliké je tohle  letadlo...číslo si nepamatuju  :o)



 Dnes jsem byla poprvé v práci. Myslela jsem, že tam jsem ne dvanáct hodin ale celý týden. Taky se mi zdálo, že je pondělí. Nedá se nic dělat práce na směny se na člověku podepíše a to tak, že nikdy neví co je za den. A taky neví po probuzení kolik je hodin, nebo jestli je ráno nebo odpoledne. Když to zjistí tak ještě se musí ujistit, že dnes nejde do práce. A nebo jde, tak jako já dnes. Vstala jsem rychle a bez komplikací. Po páté na zastávce ani noha.

Doma vše v pohodě. Nelynka je snaživka. Celý den bez pleny. Snaží se,  vydrží už docela dlouho stát sama. Zjistila jsem už včera, že při chůzi si pomáhá opíráním o Holynku. Léky bere poctivě. Ekzém na ústupu. Odřeninky na pacičkách jsou dnes taky lepší.
Holy mi celý večer dělá společnost. Rozsedla mi další brýle.


2 komentáře:

  1. Mám radost, jsem nadšená z Tvých zpráv, že se stojí, že exzém mizí atd. Držím stále palce a pohlazení Holynkám a Nelynce samosebou za statečnost nějaké navíc! Brýle nesundavat asi, jinak nevím co poradit, to Holy z lásky, že chce být blízko u Tebe. Hezkou neděli!

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mě potěšily pokroky a posun v hojení. Pořád držím palce. Martina

    OdpovědětVymazat