úterý 24. června 2014

Všiváci

film. Čas, kdy ještě nejsem úplně ready po probděných nocích je ten nejlepší na návštěvu kina. A potom, kino hraje i od pěti odpoledne...to se hodí. ¨
Film Všiváci mě nalákal na herecké obsazení. Říká se hvězdné ...já říkám, že je zde obsazená skupina herců, kteří nehrají ale postavami žijí. A tak to je, za tím si stojím. A oni jistě také :o)
 
Film nabízí sondu do životů dvou bratrů....od jejich dětských let až do úplné dospělosti.  A už tady si dovoluji poznamenat, že by byl stačil jeden hlavní bratr a kolem něj se mohly proplétat osudy zbylých postav. Nějak toho bylo na mě moc.
A potom, co když hlavní postava je  anděl ?
 
 Přes již zmíněné kvality herců váhám zdali film doporučit. Je nějaký pře..pře...i přestříhaný.
Osobně jsem si dala jeden celý den na jeho  vnitřní schroupání. Doufala jsem, že budu mít jasněji. Nemám. Nicméně některé scény z filmu se mi neustále vracejí ...ve snech i ve stavu bdění. A několikrát jsme doma o filmu mluvili. Včera i dnes.
Ale na otázku jestli je film dobrý, nedokážu odpovědět.
 
Zaskočil svou drsností, obnažeností....ač jsem přečetla vše dostupné(proti svým pravidlům) než jsem koupila lupen ...byla jsem chvílemi usazena do židle hodně hluboko a vydechla jen s pohledem na tvůrci cílené bílé plátno.
Z druhé strany i těch bílých nicneříkajících míst bylo dost. 
 
A tak to nechám na vás mí drazí. Rozhodně ale nechoďte na Všiváky v duševním rozpoložení či neladu. Mohlo by se vám přitížit.
 
P.S.  straaašně se  nyní těším na 24.7....to je premiéra Díry v Hanušovicích...opět Tatiana V. atd  ..bude to herecký koncert, vím to ...miluju Dejvické divadlo !

Žádné komentáře:

Okomentovat