neděle 29. června 2014

pro Elenku

 S háčkem si hraji  myslím od loňského října. Čili nedá se říct, že dlouho.  Ale i tak se mi už nahromadili zbytky klubíček různých přízí. Mezi nimi jedno růžové příze Alize
 A tak jsem si říkala, že bych mohla vyzkoušet něco jiného než je čepice. Chtěla jsem uháčkovat čtvercové sedýlko ke kterému jsem chtěla našít látku a vytvořit tak šatičky. (a k tomu taky  někdy dojde )
 Jenže mě tak napadlo, že bych mohla vytvořit k elenčině čepulce a letním šatičkám vestičku.
 
 A tak se stalo.
 A protože jsme dnes jeli do Drahau, tak jsem poutečka a knoflíčky dodělala na místě.
 Elenka ale není moc šatičková. Dovolila mi jen krátké vyzkoušení a cvak. Pak hned dolů. To s botičkama je to jiné..úplně jinééé, boty ona miluje :o)))
 
Je to holčička šikovná...kdyby někdo potřeboval vyfotit stačí říct :o)
 
Nebo něco vyhledat na netu
Užili jsme si krásné odpoledne :o)
 Nakonec  přijela i Miška. S rýmou ale svolila k malému cvaku.....ahoooj :o)







8 komentářů:

  1. Aranel, ta vestička, dobře Ty!!! Na to, že si hraješ s háčkem od října, vzala jsi to pěkně hákem! Super! A Elenka i Miška jsou kočky, obě rostou do krásy! Zdravím z chladného Irska.Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Macku moc děkuji. Holčičky jsou prima, je to naše veliká radost. I my tebe zdravíme :o)

      Vymazat
  2. Aranel smekám!S háčkem dokážeš přímo kouzlit!Krásné prázdniny přeje Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko moc děkuji. Krásné léto tobě i tvým blízkým :o)

      Vymazat
  3. Bolerko je nádherné a Elence moc sluší Aranel.
    Ony ty holčičky teď, zdá se mi, nejsou moc šatičkové.
    Máme v příbuzenstvu 19.měsíční holčičku Šarlotku. Chodíme s ní 1 x týdně na procházku.
    A i když jsem jí koupila sukénku s volánky a džínovou šatovou sukénku, tak chodí ven pořád v kalhotech nebo tepláčkách.
    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo vy jste zlatíčko :o) No Elenka ale má šatičky ráda jen se nerada převlíká :o) s botičkama to je ale jiné, to si klidně nechá zkoušet deset párů včetně holin :o)))

      Vymazat
  4. Aranel,
    opravdu před tebou smekám, co všechno s háčkem dokážeš vykouzlit!
    Vestička je jak z cukrkandlu a moc Elence sluší :-)
    Krásné léto!

    OdpovědětVymazat