pondělí 5. srpna 2013

Knedlíkové dilema....


 ....měl dnes můj muž. Které prý jsou lepší....s tvarohem či mákem...


 
...odpověď nezná...prý je to jako o těch třech Gráciích :o)))
(proč netrávit jediný volný den v kuchyni, že :oD)



6 komentářů:

  1. Jí mám jasno, já jsem tvarohová za všech okolností ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. ja mám jasno tiež.....mak nemám rada...ale ja by som si dala škoricu s cukrom a maslom...

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam oboje. Mák mě naučil jíst můj muž. První a třetí fotka se mi líbí moc. Nika

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky!
    A já bych dala mleté oříšky:-)), třeba k meruňkám nebo hruškám jsou super.

    OdpovědětVymazat
  5. Ja by som mala tiež dilemu, zbožňujem tvarohové a milujem makové. Ako si vybrať, že áno. Robím to presne ako vy aj také aj také. Andrea

    OdpovědětVymazat
  6. Aranelko, obojí a ten ovocný koláč navrch ...mňam .... Marki

    OdpovědětVymazat