sobota 13. července 2013

Revival

Využíváme možnosti, že se Toník vrátil dřív. Máme hlídání a můžeme vyrazit do kina :o)
Nutno říct, že po dlouhé době. Už dlouho se nám nabídka kin nezamlouvala. Kolikrát stačí zkouknout krátké video o filmu a úplně to stačí.
Ovšem na film REVIVAL jsem se natěšovala a hlídala termín uvedení do kin.
Jsem překvapená, kolik má film negativních kritik od diváků. Dokonce je srovnáván s šílenou komedií Babovřesky ? ???  No tak to tedy  promiňte...tuhle šílenost jsem se  odhodlala sledovat nedávno v noci na youtube a vydržela celých deset minut. Zejména, co se týká hudby by možná pan Vágner měl raději chodit se synem na ryby.

Nám se film REVIVAL líbil. Splnil všechno co jsme od něj očekávali, možná i něco na víc. Vlastně ano navíc, baví mě když herecké osobnosti dokáží překročit svůj stín. Víte co tím myslím, my diváci si rádi zaškatulkujeme herce do jakési pomyslné krabice ale on si z té krabice klidně vyleze a žije hereckým životem úplně jinak. A dobře...moc dobře !
Film je doporučován zejména nám....divákům seniorům :o)))...ono už ten název. Já bych se nebála doporučit i mladším.  A to mi udělalo vážně radost, protože z toho skutečného života tyto vztahy znám a dejme tomu občas řeším. Je zajímavé jak dospělé "děti" nahlížejí na své rodiče, co všechno se musí stát, nebo říct aby přijali jejich dejme tomu názor  :o)
K filmu nechci záměrně psát žádné podrobnosti. Hodně bylo řečeno, napsáno.

 Já za náš team...já a můj muž....vřele doporučujeme ! Užili  jsme si pohodový sobotní večer a dobrý dojem z filmu přetrvává i v dalších chvílích :o)

Vlastně  ....film měl jednu chybu...a to, že v kině se netleská....škoda :o)

3 komentáře:

  1. Já po včerejšku s klidem můžu taky doporučit. Příjemný letní večer.

    Štvaly mě reklamy (PP)a kupodivu mi nevadil Bolek. Krobot nemá chybu! :-) ... žertovné a morbidní zároveň. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wlči, záměrně jsem psala o překročení stínu...toho hereckého...měla jsem stejnou obavu :o))) ale je asi fakt dobrej herec. Reklamy mě už neštvou...rovnou je eliminuju, to už musíme přivykat páč jiné to nebude. Jsem ráda, že se líbil :o)

      Vymazat
  2. Mluvíte mi z duše, také jsem chtěla tleskat a jednou jsem se dokonce lehce neudržela. Film se nám všem moc líbil:-)
    Ráda pro zlepšení nálady "šmíruji" na Vašem blogu, tedy i na Wlčice blogu. Jste skvělé:-)Přeji krásné léto a další pěkné fotky. Jitka

    OdpovědětVymazat