středa 24. července 2013

Pro Michalku....


 
....jsme vyrazili dopoledne, původně jen na otočku ale nakonec jsme si nechali uvařit kafe...tohle lizátko bychom si nejraději odvezli taky...i jsme přemlouvali maminku, jestli nechce na chvíli s Elenkou k nám ale doma práce...tak trochu staveniště
 Děda s Elenkou chodili po stole a šlapalo jim to pěkně, prostě legrace  :o)
 Jedna ze sestřeniček...přinesla ukázat obří balon
 Schody...budou parádní  ...až budou ale to moje Žena jistě dá na svůj vlastní blog, jen co bude čas  :o)
 
 
 Cestou k nám jídlo z nerezového plátu....to se nám líbí a máme docela rádi.


 Vyvenčíme Holynky a razíme na koupák v Klánovicích.  Plaveme a čteme časopisy 21 století, Míša je ve svém živlu...lační po nových informacích a testech z předposledních stránek.
Cestou domů koupíme  šunku, máslo na babiččiny šunkofleky. Po večeři Míša ještě testuje dorty od Hájka...který je lepší...těžká Paříž nebo Harlekýn ...asi oba, snědla každému spravedlivou půlku ....a už spí :o)
P.S. ještě pořád bojuju se špatným pocitem co se týká hlídání Sofie. Připadám si jako vrah a jasně....stýská se mi ....tlačím na muže ať zavolá, že si Sofinku vemem nyní...do neděle ....ale to prý maminka nechce, jen srpen....celý. Tak nic ...howk.

6 komentářů:

  1. juj, to malé škeriace sa lízatko je....hmmm... k zulibání...
    a väčšia slečna....tá už v sebe skrýva inú krásu...
    ale úplne naj je dedov výraz....
    maj sa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. škeriacemu lizátku su vidieť zuby a to ma baví :o))) a deda to je jasné, ten si užívá...užíváme si, tak rýchlo rastú

      Vymazat
  2. Kouzelné holčičky a dědeček v jejich společnosti jen kvete! Moc jim to spolu sluší.
    Velký pozdrav Aranel a pěkné letní dny přeji. Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko děkuji a jsem ráda, že jsi nakoukla. Přeji krásné léto :o)

      Vymazat
  3. ad PS:
    když to nejde, tak to nejde a je to v pořádku. A když není možné něco mezi, dohoda, tak ne, hlavně žádné výčitky! Příště to třeba bude oboustranně přijatelné. Jsem optimista!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Liško Ryško, bojuju s tím...optimista já jsem taky ale v tomto případě mi došel dech. Třeba až se začne začne snažit druhá strana, mě už to neba

      Vymazat