úterý 14. května 2013

Nalaďte se v metru

 
 znáte ten pocit, když vás svědí fotobrašna? :o)))) prostě dnes směr práce na celý den, ne že bych si svůj Canon do práce nebrávala. Fotím i tam, i bývá co, milovníci pražské dopravy by žasli :o)  Ovšem málokdy je možné fotografie zveřejnit. Respektuju to a nepřekračuju žádné hranice, nechci prostě žádné potíže.
Dnes to bylo jiné. Ladili jsme se v metru a tím se má pracovní doba proměnila v radost. Mrzelo mě sice, že v 9 hodin nemůžu pobývat v jiné stanici, kde od devíti hrál Augustýn  Bernard ale už ve 14 hodin už byl u nás na Florenci a s ním vynikající mládí z KJJ. Hrálo se, zpívalo a také tančilo. Bavili jsme se všichni i malé děti :o)

v jednu chvíli se AB těšil velkému zájmu, fotografů i slečen..klečeli mu přímo u nohou :o)))
 











 Trošku mě mrzí, že jsem se z Florence nevydala do stanice Vltavská, kde zpíval náš dopravácký zbor. Moc ráda bych podpořila kolegy ale lákadlo jménem Eliška Ptáčková bylo veliké.
Počasí ideální, lidí pomálu ...a to jsme opět u klasického problému, neznamená, když někdo není mediálně známá hvězda, že neumí...to my Barovací velmi dobře víme, že opak bývá pravdou.
Ale nevadí jedinečný hlas, projev a muzicírování na Rajské jsem si užila a zdálo se, že Eliška také.








2 komentáře:

  1. Moc povedené fotky Aranel,jsi lepší a lepší!Hezký víkend!

    OdpovědětVymazat
  2. úžasný nápad...moc se mi líbí:-) hnedle se metrem určitě jezdí příjemněji :-)

    OdpovědětVymazat