čtvrtek 22. října 2015

Polívkový čaj

 můj muž je marod. Skočila na něj viróza.
A to jsem plánovala v době svého volna nějaký výlet. Inu člověk míní...
Já jsem si akorát  prošla svou trasu, to ano. Jinak sedíme doma.
Muž zachumlaný pokukoval na TV. Nějaká bylinkářka radila na močové cesty směs libečku, marjoránky a  oregana.
Prý polívkový čaj. Inu dobrá. Stejně bylo třeba doplnit zásoby, tak nakoupit...i byliny či natě a rovným dílem smíchat.
Překvapil nás svou chutí a vůní. A vůbec není špatný.
 Naše sestra ....zdravotní...tiskne příkaz k úhradě na takovéto letáčky :o)

3 komentáře:

  1. Aranel,
    muži přeji brzké uzdravení !
    A kdyby jsi chtěla nějaké domácí sušené bylinky - hlavně mátu, meduňku,...tak mohu nasušit ze zahrádky.
    Co možná nejzdravější víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko děkuji a vyřídím. Bylinky v omezeném množství mám na balkoně ale libecek bych brala i mátu ;-)

      Vymazat
  2. Aranel,libecek mi letos moc nešel,tak na sušeni nemám.Ale matu mám ještě dost z loňská a pokusim se ještě nasusit letošní ;-)

    OdpovědětVymazat