sobota 17. října 2015

Chůze


protože žádný jiný sport mě netěší. Popravdě ani nejsem sportovní typ. Ale svižná chůze v našem okolí je příjemná.
I očím.
Kochám se pohledem do okolní zeleně.
Dnešní výlov dalšího rybníka....chodím kolem třech :o)
 
Nelynka těžce nese odloučení A to včera odloučena byla, protože jsme slavili.
.S ohledem na její stav ...i ten náš, protože jsme nestíhali uklízet a koupat psa.... jsme dnešní návštěvu maroda chtěli odložit.
Jenže marod do telefonu zněl tak smutně..opuštěně....tak nám to nedalo a rozjeli jsme se za ní.. za naší  Ženou...potěšit, maličko obdarovat :o)
 
Bylo z toho příjemné odpoledne. Elenka dlouho spala ale nakonec jsme si ji užili ...princeznu Elenku
A já byla uložena do růžového stanu  v podkroví,  společně s medvědem  Bukowskym z Třeboně, to jsem se měla :o)
 
A také jsme slyšeli na vlastní uši od Michalky, že se ji na gymnáziu líbí, jen je unavená z dojíždění. A povídání o Hoggym ...potkala cestou ze školy...takové štěstí :o)



4 komentáře:

  1. Aranel,
    tada já koukám, jakElenka zase vyrostla a jaké má dlouhé kudrnaté vlasky:-o
    Opravdu jako princezna:-)
    A chůze v přírodě je stejně nejlepší, zvlášť teď, pro tělo i duši !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano ano, Elenka roste do krásy :) Chůze pro nás nesportovce je nej....a tu duši !!!

      Vymazat
  2. Vzhledem k tomu, že mám třináctiletou dceru, tak chápu, že setkání s Hoggym je skutečný zážitek :-)

    OdpovědětVymazat