středa 4. února 2015

Růžovka

Startovací kolo jen DS do požadované šíře a potom pěkné holčičí vějířky.  Ale kdyby někdo věděl jakým způsobem háčkovat i kolo tímto vzorem, tak budu moc ráda za každou nápovědu.

Je to moje  první dílko z příze Elian Nicky...tolik chválené šikovnými ženami z jednoho portálu . Musím přiznat, že ač se mi s ní neháčkovalo nejlépe ...příze nitkuje...tak čepička je na omak příjemná...hebká a lehká jako pírko. Určitě se bude nosit moc dobře.  Zajímala mě i spotřeba příze. Velikost čepičky je na hlavičku s obvodem 50cm. Z 50g  příze zbylo malé přadénko...viz foto.  Možná v kombinací s jinou barvou vyrobím šálku.
Barva této příze  je tak sytá, že se nedá ani vyfotit. Kdyby po ní někdo zaotužil, tak  je to  odstín č. 474. Viz.  šedá lišta na fotkách. Budu i dál takto označovat na fotkách  používané příze a hlavně čísla barvy. I já zapomínám :o)
Vlnkové lemování dodělám až odzkoušíme. To bude už jen chvilička. Hlavně aby pěkně seděla na hlavičce. Přemýšlím, že ji doladím  kytičkou. Z látky nebo tylu.  Uvidíme
 
 

7 komentářů:

  1. Vzoreček je úžasný.Barva se mi líbí moc.Prostě opět nádherná čapka :-) asi bych se měla pustit klukům do kulíšků...:-) Krásný den Vera

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, mělo by jít začít rovnou vzorkem - napiš mi na vzorek návod a já zkusím vymyslet jak přidávat. ahoj Zuzana - čepice je moc hezká:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná čepulda a barvička pro slečnu radost pohledět :).

    OdpovědětVymazat
  4. Aranel, krásné tvoření! Posílá pár odkazů na čepice, třeba najdete co hledáte:
    http://www.mimibazar.cz/navod.php?id=12451
    http://www.mimibazar.cz/navod.php?id=6887
    http://www.mimibazar.cz/navod.php?id=12832

    OdpovědětVymazat