pondělí 24. listopadu 2014

Měla bych dělat

 
spoustu jiných věcí ale nakonec sedím a háčkuju maličkou čepičku. Pro miminko, které zatím bydlí  bříšku :o)

Dnes opět zubní ordinace. Nedaleko sídlí prodejce 100% merina. Měla jsem představu vzorkové prodejny ale je zde jen výdejné okénko pro eshop. Celý personál byl ale velice vstřícný a tak  nakonec jsem si na merino nejen šáhla ale i nakoupila. A jako bonu jsem si odnesla i vzorníky všech přízí, které jsou zde k mání.
A cesta domů. Kerskem. Mám to tady tak ráda. Chtěli jsme si dát pozdní oběd v Hájence ale má podělky i úterky zavřeno. Tak příště...jen nevím....s šípkovou nebo se zelím ?
 
 

Holy vypadá dobře. Už je to zase ona. Dávku léků proti bolesti  jsme snížili.
A Nela...to musím zítra natočit :o)

2 komentáře:

  1. Nebe, mráčky a nad tím zářící slunce.A pod tím vším malinký poklad! tvá fantazie je neskutečná! Jsem ráda za Holy a těším se na video Nely! Posílám jim ponuchnání, čubinkám oběma a Tobě tleskám! M. A víš že budu do Vánoční výměny tvořit pro Vendy, fotografku co má doma dandíka? Bertíka?

    OdpovědětVymazat
  2. Svět je malý Marci :-) Vendy znám a jejího rozesmátého Bertika taky. Do vánoční výměny se nehlásím protože mam pocit, že nemám co nabídnout. Moc tě zdravím!

    OdpovědětVymazat