pátek 14. listopadu 2014

Konvertovala k jehlicím

Vůbec netuším co se mi to zase přihodilo...nedávno jsem si pořídila za zvýhodněnou cenu sadu kruhových jehlic. Předevčírem jsem zkusila nahodit oči a kousek upletla.
Včera v noci dopletla  celou. Dnes čudlík. Čepice má své mouchy ALE já je vychytám !

 
 
Odpracovávám čtyři denní. Ráno v pět tam a večer v sedm zpět. Moc nálady na vášeň u plotny nezbývá. Ale upekli jsme dnes společně s mužem štrůdl ...umyl jablíčka :o)))
 
Štrůdl  nebalím. Těsto jen pomašluju vajíčkem a přeložím. Nahoru nasypu drcenými ořechy.
Hotový na talířku  pokapu sirupem z agáve :o)

2 komentáře:

  1. Vůbec nemá mouchy! Kde je vidíš? Dobře Ty!!!! A pak že ne... a vidíš , všechno jde! prostě "jedeš"- A to tak, že velmi dobře. Na první pletený výrobek, rovnou s ujímáním, žasnu! A tleskm Tvému talentu! Požádala jsem Barvínka o návod na odklápěcí palčáky, bude příští týden i s fotkama. Jdeš do toho se mnou je zkusit? Pohlazení Nelynce a Holynce! M.

    OdpovědětVymazat
  2. co to je za přízi?? úžasná čepka!

    OdpovědětVymazat