středa 5. listopadu 2014

Kočička Arabela

 
 
je čepička pro holčičku, která má ráda kočičky...pro Karolínku :o)
A název čepičky je odvoděn také ze jména příze, která mi dala trochu zabrat...i se páralo, naštěstí to šlo.
Poprvé jsem opalovala bambuli nad plaménkem svíčky, protože stejně jako z podobných žinylkových by se třepila..třepila až by se vytřepila. A netrvalo by to dlouho.
Jinak je příjemná ..ňuňací a myslím, že na zimní radovánky dostatečně teplá.
 
A Karolínka má i sestřičku Sofinku, která je už školačka a má krásné dlouhé vlásky.
Pro ní vznikla čepička s otvorem na culík.
ale ještě je v plánu teplá čelenka...pak se může čepice proměnit na nákrčník   :o)

 Jedna čepice focena dopoledne, kdy bylo světla víc než dost. A u druhé jsem si málem umotala ruce, jen abych stihla vyfotit než sluníčko zapadne.
Tak a mám před sebou volný den.
Plánů mám  asi tisíc, tak nějaký  jeden, dva...nebo dokonce tři bych stihnout mohla...hlavně bych mohla konečně vyžehlit  :o)

11 komentářů:

  1. Aranel jsou překrásné--jedna hezčí jak druhá :o)
    S plánama jsme na tom stejně.... :o))) Měj se hezky...Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino děkuji, nápadů mám na další jen čas. A chtěla bych se pustit do nějaké hračky ...aspoň jednu pro Elenku, tak uvidím :o)

      Vymazat
    2. určitě se pust -.ten kdo umí háčkovat takové krásy jako ty..zvládne hračku levou zadní :o)

      Vymazat
  2. Moc krásné barvičky :). Ta druhá to je z tzv. chytré vlny, nebo je to tvůj vzorek :) Moc by se mi líbila na svetr pro malou holčičku :) Mohla bych poprosit o info k vlně? děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jedná se o samovzorovací přízi od Vlniky...PRYIA nebo MIA a přesto, že je to akryl tak jsou příjemné a krásně vzorují :o)

      Vymazat
  3. Jedním slovem Aranel nádherné čepičky.
    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat
  4. Aranelko, nádhera, parádní čepičky !!!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  5. Jsou úžasné, ta na culík se mi líbí moc. Asi něco takového potřebuji taky. Jen si ji musím uháčkovat sama!

    OdpovědětVymazat