pondělí 17. února 2014

Vlnitá

 šála.
Nedávno jsem si pořídila knížku od Jan Eatonové s názvem Jak na to. A chtěla jsem vyzkoušet vlnitý vzor. Jen tak. Zkoušela i párala a opět zkoušela. Pak mě díky příjemné přízi s názvem Hanka (jakoby v ní bylo trošičku angory...nevěřícně si několikrát kontroluju cedulku ale opravdu je to  100% akryl, škoda, že se nevyrábí v širší barevné škále....pořídila jsem si ještě  šedou, bílou a černou...na příště ) napadlo, že si uháčkuju šálu.



 Záměrně jsem ji neuháčkovala dlouhou. Chci si spíš vyrobit chomout kolem krku. Za tím účelem hledám vhodnou sponu, kterou překřížení zafixuju. zatím jsem použila dřevěné srdíčko ...jen jako.
 A pak, že už  neháčkuju :o)
Venku je nádherně. Zvládli jsme s marodem a Holynkama  krásnou dlouhou procházku.

10 komentářů:

  1. Ta je! Ty jsi čím dál tím lepší háčkařka!

    OdpovědětVymazat
  2. Maminko...mooooc se ti povedla i polštářek....mám ohromnou radost, jak ti to krásně jde...jsi ta nejšikovnější maminka :-)

    OdpovědětVymazat
  3. No vidis... Kup si 2kg priadze a o chvilku mas deku... Salik sa ti podaril, mne sa paci aj farba

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani to nehrozí :o))) práve koli tej farbe som si ju kupila a priadza Hanka je veľmi příjemná

      Vymazat
  4. Šála i polštářek obojí je krásný a vy Aranel, tak moc šikovná.
    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo děkuji, vy jste můj milý fanda :o) zdravím do Plzně !

      Vymazat