úterý 4. února 2014

Blízko od sebe

nejlepší svíčková :o)
 Film.
Opět v kině. Je to jediná kultura, která se vyskytuje v  odpoledních hodinách.
A Holynky nepotřebují  hlídání :o)

Začínal ve 14:20. V sále pět lidí. I s námi.
V polovině dva odchází. Zůstáváme my...silní jedinci.... i jedna divačka. Fanynka Maryl Streepové.

No jestli máte pocit, že ta vaše rodina je nějaká divná,  že by jste se z ní mohli třeba zbláznit, tak se jděte podívat na tento film. Rozhodně ale ne v temné náladě. Mohla by se vám rozjet pěkná depka. Doslova.

No byli jsme rádi, že jsme viděli...skvělé herecké výkony...všech....film .málorozpočtový ...odehrává se téměř celý v  domě...je tam pěkně  dusno a Maryl cynická, zlá a těžce nemocná.
Prý je navržena za roli na cenu Oscara. Všichni by měli dostat. Perfektní Julianne Nicholson i Juliette Lewis.  Julia Roberts jak ji neznáte. A nejvíc možná ztělesněná láska jménem Misty Upham.
A byli jsme rádi, že to skončilo a můžeme jít tam kde se máme rádi. Domů.

 


1 komentář:

  1. Ano Aranel také jsem na tom filmě byla s manželem a kamarádkou v úterý. Máme moc rádi Meryl a chodíme na její filmy.
    Bylo to syrové a šlo to až na dřeň. A to jsem si myslela, že jsme zvláštní rodina. Nejsme.
    Meryl byla chvílemi k politování a za moment na zabití. Julie Robets mě překvapila, jak umí hrát.
    Po skončení filmu jsme seděli a hleděli na ubíhající titulky. Nemohli jsme hned vstát a jít. Já se přistihla, že mám slzy v očích. Říkala jsem si přece se tu nerozpláču. Už dlouho mě žádný film takhle nedostal.
    Jsem ráda, že jsem to viděla, i když to byla fakt síla.
    Koukám Aranel, že chodíme na podobné filmy.
    Příště zase, řečeno slovy Zdeňka Podskalského, půjdeme raději na holky s pérama v zadku.
    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat