čtvrtek 27. února 2014

Boží milosti

Původně jsem chtěla ráno vyskočit a připravit společnou snídani. Pepa mě ale zahnal do postele a já poslechla. Probrala jsem se až po deváté hodině.

Vřítila jsem se do kuchyně chystat těsto na boží milosti. Původně jsem slíbila koblihy ale ty budou taky.
V tom zvonila sousedka, která si zabouchla dveře. A tak jsme sedly ...obě v teplákách :o))) do auta a objížděli její příbuzenstvo, které by mohlo mít klíče od jejího bytu. I povedlo se. Neplánovaně jsme si ještě daly i kávu u nás a popovídaly.
Tyhle neplánované akce miluju, když mi program vytvoří život sám :o) A taky jsem ráda, že řídím...někomu tím můžu pomoct :o)
Na boží milosti došlo. Těsto mám ještě v lednici, kdyby měl někdo zítra chuť :o)
Pepa je O.K. ...čvachtání za tři týdny možné.
A večer nás čeká "snad"  Krakovská .....podruhé :o)

1 komentář:

  1. Boží milosti dělávala moje babička..asi bych to měla taky zkusit. Dáš receptík? :-)

    OdpovědětVymazat