čtvrtek 25. dubna 2013

Kat Mydlář


 ...rovná se muzikál. A už jsem se zmiňovala, že nejsem příznivcem muzikálu. Na můj vkus se rojí příliš rychle na to aby se dalo mluvit o kvalitě...dejme tomu. A navrch tvůrci ...hudba Michal David :o))). Jenže co dělat, když vaše vnouče chce....a popravdě Tonda nechtěl přímo tento muzikál, vlastně  ani žádný jiný. On chtěl slyšel jeho pěveckou hvězdu Kamilu Nývltovou. No a tak babi googlila a googlila až vygooglila ...právě již zmíněný muzikál. A dokonce se odvážila jít s vnoučetem...pro vnoučata  všechno !
Jenže jak už to bývá...a má se to tak dělat...naše obavy či přímo strachy vyřeší život sám.
A tak já nemocná ulehla do postele a kulturní zážitek si užili chlapci....Tonda s dědou. Prostě všechno špatné pro něco dobrého. Mládenci si to užili ...jen pro tu Kamilu tam bylo prý málo místa.
No jo, budu googlit, kde ji je víc...kdyby někdo věděl, prosím avízujte, vím že její hlas je obdivuhodný s příjemným zastřením....zde
v


2 komentáře:

  1. Já ji viděla jako Aidu v Karlínském divadle (a to mě tedy nijak nenadchla, ale proti gustu...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já ji viděla a slyšela v Jackovi rozparovačovi a líbila se mi moc,jen ji bylo málo. Ovšem tento muzikál jsem opravdu ráda oželela.

      Vymazat