pondělí 16. dubna 2012

Barování v dubnu ....


 ...bývá vždy vyjímečné. Protože naše vyjímečná pani ředitelka má narozeniny.  Letos se barovací datum přímo trefilo do datumu narození Sandry Novákové. Gratulantů bylo k naši radosti dosti a dárečky jsme dostávali i my bařmeni :o)
.



























 



 
Takže milá pani ředitelko, Sandro... ještě jednou.... přejeme vám hodně dobrého, ať se vaše sny plní. 
A my se už nyní těšíme na květnový Bar :o)

7 komentářů:

  1. Výborná atmosféra... A ta poslední fotka, ta má pro mě to největší kouzlo :-).

    OdpovědětVymazat
  2. No jo, Pepa už v tom prostě umí chodit :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, ta fotka Ondru R. nemá chybu.

    :)))))))

    OdpovědětVymazat
  4. Aranel,
    máte velké srdce , víte to ? / lístky pro Wlčici /
    Mám moc ráda kulturu , občas i zajdem , ale u Vás v Praze je mnohem více možností , i když asi dost času strávíte u pokladen ve frontách ;-)
    Proto moc děkuji za její virtuální přiblížení :-)
    Barování musí být úžasné, zvlášť, když už jste stálými hosty a mezi diváky a učinkujícími panuje téměř ,,rodinná atmosféra"

    OdpovědětVymazat
  5. Ilonko, to tak jenom vypadá. Já to udělala z mrzkého důvodu...představa, že tam nebudou by mi zkazilo zážitek z večera. Parta se nemá trhat a Wlčice je ta, která mi umožnila jít na Bar poprvé. A potom, koho bych neustále napomínala ..."točíš...toč?" :oDDD. Jsem ráda, že se vám (ti) virtualita líbí ..třeba někdy :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Aranel, parádne fotky.
    Dúfala som, že Wlci na Barovanie pôjdu, ani som netušila, že tentoraz lístky nemali. Super, že sa tam mohli dostať.
    občasná nakukovateľka Danka

    OdpovědětVymazat