středa 21. února 2018

Zdraví nemocní

Únor je u nás doma ve znamení nemocí a různých vyšetření.
Zatím co chřipka ...ztuha....opustila naše tělesné schránky, byla třeba dojít na další vyšetření.
Objednáni jsme byli už někdy v loňském roce. Čili plánovaná akce.
V pátek jsem si došla pro kabely a krabici s bateriemi. Přes den to šlo ale v noci mě to zařízení obtěžovalo. A pak...zákaz sprchy. To ani nechci komentovat.

V pondělí ráno jsem se nemohla dočkat a do Střešovic jsem vystartovala čtvrt hodiny před tím, než bylo nutné.
No, zařídila jsem si potřebné a vrátila se zpět protože pan Pepa "super" vyšetření
Už týden oba držíme bezezbytkovou dietu. Můj muž se zaradoval protože bílé pečivo.
Došel si sám nakoupit pytel bílých rohlíků a ještě jeden  plný croissantů. Spokojenost.
Já brečela, protože bez zeleniny a ovoce. A taky bez celozrnného pečiva. Propadla jsem na chvíli beznaději a blbé náladě. Co jsem si to jako vymyslela, ještě teda ten "suchý únor !!!"
No přežili jsme. Hlady jsme rozhodně  neumřeli. Taky protože nikde nikdo nedefinoval co jako s čokoládou.
Ve středu vyšetření čekalo na mne.
Hlavně, že dobrý.
Radost mi udělalo krátké posezení se synem. Ale ta svíčková nebyl dobrý nápad :o)

P.S.
A jak se zdá, je vše v pořádku. Starost nám dělá akorát Nelynka.
Od minulého týdne neudrží moč. Laborka nedopadla dobře, krev v moči.  ATB.
Pořád hodně pije. A následně močí.
Zítra na další vyšetření.

Žádné komentáře:

Okomentovat