čtvrtek 1. února 2018

Suchej

únor.
Kampaň organizuje Liga otevřených mužů. Jen pro muže. Jenže já mám ráda výzvy.
I tuhle, přesto že množství alkoholu mnou vypité by se ....vyjma pobytu ve Francii, kde  růžová  vína z Luberonských hor se pila sama.
A  vyjma Vánoc ...letos byl i vaječný koňáček, portské s mandlemi a vánočkou je naše taková tradiční mlska ....a ještě jsem ochutnala originál rum za to může náš Tony :o)...dalo sečíst asi do  nebo dvou tří litrů suchého bílého a kus slivovice po lžičkách přidávaných do horkého černého čaje. To když začne podzim.
Ale to bych mohla počítat i rozinky v rumu.

Takže já se tímto prohlášením připojuji k suchému únoru,  přesto že
-nejsem myslím  alkoholik a vím, že to v pohodě dám.
-nejsem muž.

A tím, že jsem se s mým suchým únorem zde svěřila končím.
Nikde neagituju, nepřesvědčuju, nemoralizuju ....vy si pijte  co chcete  !!!

Žádné komentáře:

Okomentovat