neděle 3. prosince 2017

Trh knih


 znáte ?
Nedávno se mi díky portálu podařilo sehnat knížky, které....(jak bych to .... čím je člověk starší, tak se nějak hůře obléká do vánoční nálady. I když, mu vlastně nic nechybí. Nebo chybí  ? že by to byla ta dětská očka u stromečku ? ...prostě jsem si chtěla pořídit knížky, které nebudou o duševních nemocech ...těch už máme nějak plné zuby)...mi pomůžou se  duchovně naladit na adventní čas. Jenže v obchodech nic k sehnání.
 Trh knih doporučuji, pokud máte co nabídnout nebo sháníte nějakou knížku, která už na pultech prodejen není k dostání. Jako třeba  útlá knížečka, kterou kdysi v začátcích své kariéry napsal Frederick Forsyth.
Jen škoda, že jsem ji neschovala pod stromek. Nevydržela jsem. Ale ta radost v očích mého muže ❤
Elenka. Naše láska dnes slaví ❤❤❤❤❤
Všechno nejlepší Lásko naše !

Žádné komentáře:

Okomentovat