středa 13. prosince 2017

Quynn

 letos dárky nepletu. Nebo, minimálně.
Nejspíš jde o to, že obdarovaní pletky nenosí a nebo je nevidím nosit.
To je špatná motivace :o))) Občas si ale někdo přeje něco uplést. Jako moje nová kolegyně. Pro dobré vztahy na pracovišti jsem ji ho upletla. A pak ještě kočičkovou čepici. Fotky nemám protože jsem ji to přinesla ukázat, jestli jako dobrý a už to nedala z ruky :o)))
Když po něčem touží dítě nebo dospělý si žádá pro svého potomka, je to prostě jiná.
To jsou pak dvě čepice najednou. Jedna větší a jedna menší.
Ta větší putuje do Irska. Menší na Žižkov
Příze
Sheepjes STONE WASHED č. 805 číslo velikosti 18 a 20.
Jehlice 3,75

6 komentářů:

  1. Aranel,tak to mě by bylo ctí nosit tvé výrobky☺

    OdpovědětVymazat
  2. Já zrovna letos dárky upletla :o), po dlouhé době. Synům a manželovi - čepice se šálou, tak snad přijdou v mrazech vhod.
    Pohodové dny Aranel.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  3. Mám to stejně:-) Nejradši mám, když si někdo řekne a ještě vybere přízi a návod, to už pak potřebuju jen ty ruce:-) čepičky jsou krásné:-) Přeju krásné Vánoce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já myslela, že ty ...VY...jste obklopeni lidičkami, kteří milují a také oceňují ruční práci :o) I tobě krásné a radostné Vánoce !

      Vymazat