sobota 20. srpna 2016

Lipno

 Dnes dlouhý spánek a pomalý rozjezd.
Počasí krásné. To nás přimělo změnit původní plán a vydali jsme se na Lipno.
A jeli jsme tam ze dvou důvodů: Můj muž tam byl kdysi v šedesátémosmém a zachtělo se mu vidět jak to tam vypadá nyní.
A já ...ač mí kolegové a kolegyně jezdívali na jakousi podnikovou chatu a pak mi o tom vyprávěli...tam ještě  nebyla. Nikdy.  A zachtělo se mi taky.

Horní Planá.
Uvelebili jsme se hned u cedule s nápisem "pes vítán"
A byli jsme první u zmrzlináře, který přijel na kole. (pamatujete někdo ?) Hotové retro.
Dali jsme si s příchutí vaječného koňaku.
Byla výborná
 A ještě se vrátím k zmíněnému místu. Z levé i pravé strany se slunily dvě dámy. Každá svého pejska.
Napravo Fanoušek,  byl malý hbitý jezevčík. A nalevo pejsek Bufy. Panička svému Fanouškovi házela míček a do hry se zapojil i Bufy. Všechno to vypadalo idylicky do doby než ten cizí začal být rychlejší a vykutálenější a tak panička házela míček vlastně úplně cizímu psovi. Malý jezevčík zaštěkal a to byl povel pro paničku aby sjednala nápravu. Prostě se tam dámy poštěkali. Ta levá panička se nějak nechtěla se situací smířit a tak pořád situaci komentovala. Už to vypadalo, že se poperou. Nakonec přišel pán s čubinkou. Háravou :o))) a tak jsme raději opustili prostor.



 Najedli jsme se v restauraci Na pláži. Tak se jmenuje. Žádná vysoká gastronomie to nebyla ale snědli
 Koupili jsme si u přívozu v automatu lístek a vydali se na plavbu


 Z Nové Pece jsme se vydali pěšky podél Schwarcenberského kanálu



 Cílem mělo být Plešné jezero. Moc jsem si přála ho vidět ale dva kilometry před cílem mě odradil můj muž.  Je pravda, že bylo už dost pozdě a měl strach, že nás zastihne tma. Možná jsou i z toho důvodu zřízena Nouzová nocoviště . A já jsem dobrodruh co leckdy překvapí sám sebe ale poslechla jsem hlas rozumnějšího. Určitě se sem někdy v příštích dnech vrátíme a zdoláme cíl

 Dnes se ale vracíme zpět


 



 K večeři smaženice číslo tři :o)
 

2 komentáře:

  1. Ak tam pojdes, tak sa neobedujte v Sumavske hospudce v Nove Peci. Uplne uzasne domace jedla...

    OdpovědětVymazat