sobota 6. srpna 2016

Dyzajn market

 
sleduji termíny na facebooku.
A nejen já. Zájem o návštěvu projevila i moje kamarádka Šárka.  
Tam to člověk zjistí raz-dva.
Napsala. Domluvily. A vyrážím.
Piazzeta Národního divadla.
Za milou osobou a udělat si radost.
tyhle náušnice nebyly na prodej...ale inspirace pro háčkem tvořivé tu je !




 



 


mejdlíčka

kabelky

hračičky pestroučké


tohle miluju...origami šperky

...že jsem se zapomněla vrátit pro porcelánové auto jsem zjistila až nyní, když prohlížím fotky

potkáte tu hodně milých rozesmátých tváří

boty z bazárku

strašlivé draky

mlsoty

nebeská halva

umělé květiny nemusím...v domácnosti bych je nevystála ale v této podobě...čelenek do vlasů se mi rozhodně líbí


opasky

pohotovostní příbor zamaskovaný do podoby náušnic  by se mohl hodit



moje palačinka...kaštanové pyré, slaný karamel...achchch



skleněné lahvičky na pitíčka

krasohledy a tak
Nakoukli i do obchodu Dyzajnoff
A pak už s mužem nakouknout do olympijského centra v centru na národní...ufff
"černé" nohy Zátopkovy ...jsou moc fajn
muž si zalyžoval



A hajdy domů. Není mi dobře. Nějak.

Žádné komentáře:

Okomentovat