pátek 15. dubna 2016

Ze života Lá

... asi deset dní před Velkým pátkem. Asi. (ten čas strašně letí)


"taky pleteš, žejo ?"

"hm"

"víš, že mají slevy v tom krámě..tam..jo na tom rohu...jezdí tam myslím osmička"

"nevím...nakoupilas ?"

"neee. Nemám prachy ale dostala jsem. Celou tašku. Macecha si všimla, že háčkuju...jak byla u nás na ty narozeniny...a prý jestli se neurazím...ale přivezla to včera večer ta její dcera...joo je to fajn, už jsem měla jen půl klubka a potřebuju holce čepici na jaro...jsem už přemýšlela, že vypářu tomu medvědovi tlapku abych měla dost....no tak teďka mám...aspoň tak "

"to je super!"

"myslíš? ...no jestli myslí, že si mě klubíčkama koupí baba ...to ne !"


den dva:

" holka si hrála s nima celý večer...skládala duhu...pořád mele, že pojedeme k tý její dceři...prý mají první venkovní grilování...taková akce u nich na baráku to je...katdoročně....sejdou se sousedi a kamarádi...nojo honorace...barák, krytý bazén...no holka tam pořád chce....ona se nějak zkamarádila s těma dětma tý dcery a pořád prudí...tak nevím....taky s prázdnou rukou tam nemůžu...je to víkend...na to já nemám...."

"něco uháčkuj...ty zvířata umíš krásně, nebo čepice "

"notonevm....tovíš mají prachy a děti mají všechno dřív než si uvědomí, že by to vůbec chtěli....a značkový ! to by asi háčkovanej medvěd nepřišel vhod.



den tři:

"čau, no tak mám Mimoně...pro toho kluka, prý se na to pořád dívá...udělám mu ještě čepici...a tej holce nevím...co myslíš??

"kabelku?"

"joo vidíš, to mě nenapadlo...dám ji do ní čokoládu...to by šlo"



po Velikonocích:

za ranním oknem bussu hodila světlými kudrnami a ukázala zuby

"čaaaau "

"jooo bylo to docela dobrý...se grilovalo...na chvíli přijel i táta s ní...grilovalo se masíčko a pilo se pivo z takového soudku víš ?....hele bylo tam dost lidí ze sousedství a jeden přinesl kytaru a hrál...no holka šťastná....jooo ten kluk spal s tím Mimoněm i v té čepici, počkej mám ho vyfocenýho...jo holce se kabelka líbíla, prý jestli bych ji nemohla udělat ještě čepici ...víš s tou kytkou jak má ta moje...tak už mám půlku hotovou...............................no a ten soused přinesl kytaru....to byla taková legrace......





Tak nevím. Asi zatím ze života Lá všechno. Trošku se bojím, že ji někdo pozná. Nebo se nějakou náhodou dostane Lá na můj blog a kopne mě někam...nebo píchne háčkem dvojkou ....

4 komentáře:

  1. bojím se, že vyjde ta druhá možnost! ale je to super, vždyť Lá potřebuje jen dobrý impulz, aby se dostala z toho pesimistického uvažování, to bys měla mít dobrý pocit, z toho :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Řekla bych, že se bojíte zbytečně, takových LÁ je :-) Sama znám nejméně čtyři.

    OdpovědětVymazat
  3. Aranelka, ty si slniečko, čo ,,ledy roztaje,, :-)
    Hreje ma to...

    OdpovědětVymazat