neděle 24. dubna 2016

Na balkóně

 sotva tři truhlíky . Ale ty rukavice jsem nutně potřebovala . Pochopení najdu určitě u Maríny :o)




10 komentářů:

  1. Aranel,
    také chápu ;-D
    I jako dekorace balkonu jsou naprosto dokonalé!

    OdpovědětVymazat
  2. No ty bláho, to bych nevěŕila, že se dělají takové rukavice ... V těch je škoda něco ale dělat , co tak je nechat jako výzdobu? V těch truhlíčkách jim to bude taky slušet...

    OdpovědětVymazat
  3. Rukavice jsem taky nutne potrebovala. Vcera. Dala jsem to bez nich - a mam puchyr na prave dlani- od nastroje ;-) docela to boli.
    ...na to, ze jsi bezzemek mas profi vybaveni :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Aranelko ty jsi stylová i na balkóně :)...mě se to fakt líbí.

    OdpovědětVymazat
  5. Aranelka, aj na jeden truhlík sú rukavičky nutné. Dobre si spravila, keď si si ich kúpila. A tie bodky. Andrea

    OdpovědětVymazat
  6. Tri truhlíky a rukavice, no a tie rukavice sú naj!

    OdpovědětVymazat
  7. Aranel teda ty jsou ách .
    Já bych chtěla s tulipány..........
    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat
  8. Taky bych je uzila a to zahradnicke prace nepestuju:-).

    OdpovědětVymazat
  9. Chápu, jsou prostě boží! :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak pro takové rukavice mám také pochopení. Jsou úžasný! V těch se musí zahradničit ...

    OdpovědětVymazat