pondělí 29. února 2016

Co nevidět

 
začne knoflíkové dilema


A já mám dnes pyžámkový den. Zaslouženě. I nahoře mi přejí...pršelo a nyní padá sníh :o)
 
Mrzutost z prošlé technické.
Muž dopoledne zařídil.
Ale některé věci  se zařídit nedají. Ne tak snadno. Cítím z něj to zklamání.
Ještě, že se máme. Těšíme se na víkend.

5 komentářů:

  1. Krása a držím palce s knoflíkama a taky v zařizování, ať vše dopadne jenom dobře.... a jak má

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko děkuji...knoflíky vidím na běh Pražskými galanteriemi :o))) ostatní ...vlastně dopadlo tak jak jsme čekali, žádné překvapení. Takže tak jak má :o) Moc tě zdravím !

      Vymazat
  2. Mohu se zeptat co to máte za nádhernou přízi ? Ta barevná kombinace mne dostala :o)). Obdivuji vaše pletení, pokaždé když nahlédnu, je něco nového.
    Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Alenko, je to Mechita Diana :o)...od Vlněných sester

      Vymazat
    2. Jakmile jsem si přečetla další příspěvek, dozvěděla jsem se. Teda ta je úžasná. Už se stala mým toužebným přáním. Po několika letech háčkování, kterému jsem tolik propadla, jsem se vrátila k pletení a zjišťuji jaké nádherné vlny se dají sehnat. Počkám si až dopleteš. Bude mne zajímat spotřeba :o)).
      Přeji ničím nerušené pletení.
      Ála

      Vymazat