sobota 6. února 2016

Bouře ?

 poloprázdná nebo poloplná ?
1, je poloprázdná protože druhou půlku plní sebelítost...  všichni mají plnou,  jen já mám poloprázdnou,  tomu nemůžeš rozumět.
2, s kapkou jedu....je poloprázdná a za to můžeš ty...jo, ty sis to uměl zařídit
3, s dvěma kapkami jedu....co jste to za lidi, nevidíte že mám prázdnou sklenici ? jak jsi to mohl udělat, zapomenout na svou rodinu ? Co ty jsi za člověka ?
4, s jedem...zničil si mi život, už tě nikdy nechci vidět. Nechci aby tě moje děti poznaly.

Dnes stádium č. 2. Návštěva zrušena. Tam i tady.
Doma téměř jarní úklid.
Z balkónu vidím, že nová zastávka je už na svém místě. Nevím to, protože chodím pořád o stanici dál.
I ráno.

 A pak svižně kolem rybníčků. Příroda se probouzí do jara.
Je slyšet i cítit ve vzduchu.
Kolikrát ještě člověk zažije ten zázrak ?
 
Ale já bych potřebovala alespoň pár dní zimy...jako v Narnii na kterou se večer dívám.....aby  Žena mohla nosit svetr, který jsem ji ještě nestihla doplést.
Všechny cesty vedou do Ikea  
 
Doma vydatné kakao. Jak ho dělávala moje maminka.
 
 Jen...mléko se nesmí úplně vařit aby se  žloutek nesrazil. A míchat...vymíchat blízandu a pak s ní šup do horkého mléka a pěkně zašlehat. Nalévat přes sítko.  Husté je. Ani croissant neuškodil :o)

 Večer pohádka. A pleteníčko.

5 komentářů:

  1. Hezká procházka..i "náplast" máme stejnou. Jsem si říkala, jestli nejdu do dětských let :). Je mi to líto..přeju brzkou úlevu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jít zpět do dětských let je pro mne nejspíš cesta dlouhá...a ... chce to trpělivost...víc a víc...též dlouhá cesta

      Vymazat
  2. U mňa tiež detstvo vzdialené, paradoxne mám v ňom ,,svoju silu,, ...
    Zatiaľ som prišla o troch najbližších (z mojej strany)...nechcú sa so mnou stretávať...muž to má podobne.
    V zničenom živote nájdem hodnotu života.. niekto mi tvrdí, že mu tým (z)ničím život .
    Bolí to, ale verím, že svoju stranu v živote si vieš vybrať !

    OdpovědětVymazat
  3. Asi chápu o čem píšete Aranel. Bolí to bolí, ale občas se nedá jinak. Člověk nemůže neustále podávat ruku, když jí druhá strana nechce.
    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat
  4. Už nebolí....už víme, že to není o nás...našich srdcích

    OdpovědětVymazat