středa 6. ledna 2016

Sovičkoviny

 
 rozum říkal ať se netěšíme. Ale marně.
I tak jsem vytáhla všechny sovy a přízi ( bílou, když nevím co nosí za bundu či kabátek) a pustila se do práce.
Moc děkuji Marcele za návody.
Ráno se nechtělo ale nedobré zprávy bylo třeba rozchodit. Zadupat do sněhu.
Pravda bylo to namáhavé. Nejméně dvakrát tolik než jindy.
Ale bylo to krásné :o)


Holynky.
Nela  ve sněhu skotačí jako kůzle :o))
Holy biochemie dopadla dobře. Výrazně zlepšeno.  Ještě pořád dietu a za měsíc na kontrolu.
Zíta na kontrolu s očima.


Nela

3 komentáře:

  1. Sovičky jsou prostě boží, stejně jako tvoje pletení jde strmě vzhůru... smekám klobouk, svetřík pro Elenku prostě nemá chybu a moooooc se mi líbí. Myslíš, že by šel i pro kloučka ?
    Špatné zprávy mě mrzí, doufám, že bude líp... držím palce. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko děkuji moc. Snad se rozpletu pořádně. Svetřík mi právě připadá klučičí nebo možná je to úplně jedno ;-)

      Vymazat
    2. Jitko děkuji moc. Snad se rozpletu pořádně. Svetřík mi právě připadá klučičí nebo možná je to úplně jedno ;-)

      Vymazat